
B2B AKVIZICE, na kterou můžete vsadit
Oslovíme CÍLOVÉ FIRMY a naSTARTujeme váš B2B prodej
Vyzkoušejte si nás oslovením prvních 250 firem
Přehrání v mobilním telefonu
Náš akviziční komunikační systém postavený na aktivním telemarketingu do firem START1000 se výrazně liší komunikací, obsahem, portfoliem služeb, funkcemi, kvalitou, controllingem, a především výsledkem služeb od agresivních call center a od ostatních dodavatelů tzv. on-line i off-line B2B leadů a sjednávání schůzek v rámci aktivního outbound B2B telemarketingu. Díky naší automatizaci jsou naše služby za velmi přijatelné ceny a pro naše zákazníky efektivní, což dokazují naše reference a min. 98% opakovaných kampaní. Naše asistentky již mají zkušenosti a specializují se na komunikaci B2B produktů v segmentech IT aplikací a řešení, HR, výroby, marketingu, průmyslu, logistiky a skladování a v dalších služeb a produktů. Máme to, co nemají ostatní. Vlastní databázi firem GDO - Green DATA on-line s funkcemi přesného výběru cílových skupin a s nejkvalitnějšími telefony, nejmodernější IT systémy v segmentu evropských call center a komunikace, vlastní VIP operátory telemarketingu, vlastní aplikaci maileru se 100% doručitelností emailů s kontrolou doručitelnosti, vlastní precizní on-line controlling otevřený klientovi od prvního hovoru, vlastní akademii a speciální školení obchodní komunikace, vlastní tým manažerů a především vlastní know-how s 15 letou zkušeností. Předávané schůzky jsou ihned kontrolované našimi supervizory a týdně odsouhlasené objednatelem. Jedná se o nadstandardní služby a funkce, které je potřebné vyzkoušet a poznat.
NAVAZUJÍCÍ SLUŽBY

Přehrání v mobilním telefonu
Po sjednání schůzek základní službou START1000 můžeme pokračovat službou START1000 PLUS přidělením osobní asistentky obchodím zástupcům k časově náročné obchodní podpoře, která zkracuje životní cyklus prodeje. Asistentka minimalizuje ztrátu rozkomunikovaných klientů, je v telefonní komunikaci s obchodními zástupci i klienty, získává nezávislé reakce klientů, hlídá a udržuje timing obchodních operací, sjednává další schůzky na vyšší úrovni vedení firmy klienta, výrazně šetří čas obchodním zástupcům, pomáhá jim dokončit prodej a stará se o stávající zákazníky hned z několika pohledů.

Přehrání v mobilním telefonu
START1000 EU je B2B akvizice ke sjednávání osobních schůzek, on-line schůzek nebo k předávání verbálně telefonicky ověřených živých Leadů ze států Evropské unie, případně ze států východního bloku. Naše kvalitně jazykově vybavené operátorky jsou schopny komunikovat Váš produkt nebo službu v obchodní úrovni asistentky, získat požadované informace a kvalitně sjednat osobní nebo on-line schůzku, u které je otázkami ověřen zájem kompetentní osoby klienta o obchodní nebo výrobní spolupráci. I tuto službu můžeme rozšířit o naší službu START1000 PLUS.
SJEDNÁVÁME SCHŮZKY
S VYSOKOU OBCHODNÍ HODNOTOU
Přehrání v mobilním telefonu

Všimli jste si, že o naší obchodní komunikaci se pozitivně zmiňují prakticky všechny naše reference? Jde o naše komunikační know-how a o komunikaci našich VIP asistentek, které NEkomunikují jako operátorky call center! Jsou to profesionální asistentky obchodních zástupců našeho klienta speciálně vyškolené na jeho produkt nebo službu, které získávají důvěru a sobní vztahy. Jejich úkolem je dostihnout osobu vedoucí funkce a rozhodovatele ve firmě zákazníka, i několika hovory a e-mailem srozumitelně předat informaci o daném produktu nebo službě, ověřit potřebu a potenciál zákazníka a v případě zájmu sjednat s kompetentní osobou osobní nebo on-line schůzku, případně předat horký Lead. Vše je podpořeno zkušenostmi asistentek, kontrolou supervizora, neustálým doškolováním, motivačními procesy a našimi kontrolními systémy.
TO NEJHORŠÍ, CO MŮŽETE UDĚLAT,
JE PŘESTAT PRODÁVAT!
NAŠE ASISTENTKY A KOMUNIKACE
TAJNÉ KNOW-HOW "START1000"
Přehrání v mobilním telefonu
Naše telemarketingová komunikace a výroba call skriptů je jednou z největších konow-how, kterým se lišíme od ostatních call center. Na začátku i v průběhu kampaně tvrdě pracujeme, abychom zajistili lepší srozumitelnost vašich produktů a služeb a abychom maximálně ověřili potenciál zákazníka. Navržený call skript začnou nejdříve testovat naši specialisté "rozvolávači". Na základě reakcí a výsledků se call skript upravuje k maximální dokonalosti. Teprve poté se předává společně s ukázkovými hovory našim operátorům k volání, kteří jsou na něj vyškoleni. Součástí našeho telemarketingu je tedy unikátní obchodní komunikace a marketing.

Od prvního hovoru vám otevřeme
náš detailní on-line controlling
Přehrání v mobilním telefonu

Nejsme klasická agentura a call centrum, u které nevíte co se děje a zvědavě čekáte na výsledky! Český marketing nevnímá akviziční kampaň jako jednorázovou dodávku, ale jako úzkou kreativní a zodpovědnou spolupráci s cílem vytvořit svému klientovi nový prodejní a komunikační kanál, který se stane součástí jeho výkonnostního prodeje. Proto hned na začátku spuštění každé kampaně dostanete přístup do svého "on-line controllingu", který je přes API napojen na data kampaně a ve kterém můžete průběžně kontrolovat a vyhodnocovat průběh a výsledky a společně s námi neustále zlepšovat maximální výkon akvizice nových zákazníků.
UŽ NEMUSÍTE ...
Přehrání v mobilním telefonu
-
vyhledávat, nakupovat a čistit databáze firem
-
řešit nefunkčnost telefonních čísel v databázi
-
vytvářet produkt
-
vytvářet proces kampaně
-
vymýšlet komunikační strategii a call skript
-
řešit zjišťování a zastižení kompetentních osob ve firmách
-
vysvětlovat svůj produkt a jeho výhody
-
zjišťovat prodejní potenciál ve firmách
-
sjednávat termíny schůzek
-
zapisovat a evidovat infromace o komunikaci
-
řešit správu databáze a kontaktů kampaně
-
řešit odložené telefonáty odložených zájmů
-
vyhodnocovat výsledky akvizice
-
... a mnoho dalších operací potřebných pro akvizici.