START1000
NEJEFEKTIVNĚJŠÍ DIRECT LEAD GENERETION Z POHLEDU GARANCE, NÁKLADŮ A KVALITY
Nejsme CALLCENTRUM!
Jsme B2B direct marketingová, komunikační a obchodní agentura s autorskými IT systémy, nástroji a unikátním know-how Zlatý grál B2B marketingu, prodeje, managementu a řízení.
Neničíme kontakty, jméno vaší firmy a nevytváříme KVANTITU.
My děláme KVALITU. A v tom je TEN ROZDÍL!
přes 95%
NAŠICH KLIENTŮ U NÁS OPAKUJE KAMPANĚ
SJEDNÁVÁME SCHŮZKY
S VYSOKOU OBCHODNÍ HODNOTOU
audio text
Všimli jste si, že o naší obchodní komunikaci se pozitivně zmiňují prakticky všechny naše reference? Jde o naše komunikační know-how a o komunikaci našich VIP asistentek, které NEkomunikují jako operátorky call center! Jsou to naše profesionální asistentky obchodních zástupců , které vystupují za našeho klienta a jsou speciálně vyškolené na jeho produkt nebo službu, které získávají důvěru a začínají budovat osobní vztahy. Jejich úkolem je dostihnout osobu vedoucí funkce a rozhodovatele ve firmě zákazníka, i několika hovory a e-mailem srozumitelně předat informaci o daném produktu nebo službě, ověřit potřebu a potenciál zákazníka a pokud to dává oběma stranami smysl, sjednat s kompetentní osobou osobní nebo on-line schůzku, případně předat horký Lead. Vše je podpořeno zkušenostmi asistentek, kontrolou supervizora, neustálým doškolováním, motivačními procesy a našimi kontrolními systémy.
NAŠE ASISTENTKY A KOMUNIKACE
TAJNÉ KNOW-HOW "START1000"
audio text
Naše telemarketingová komunikace a výroba call skriptů je jednou z největších konow-how, kterým se lišíme od ostatních call center. Na začátku i v průběhu kampaně tvrdě pracujeme, abychom zajistili lepší srozumitelnost vašich produktů a služeb a abychom maximálně ověřili potenciál zákazníka. Navržený call skript začnou nejdříve testovat naši specialisté "rozvolávači". Na základě reakcí a výsledků se call skript upravuje k maximální dokonalosti. Teprve poté se předává společně s ukázkovými hovory našim operátorům k volání, kteří jsou na něj vyškoleni. Součástí našeho telemarketingu je tedy unikátní obchodní komunikace a marketing.
NAVAZUJÍCÍ SLUŽBY
audio text
Po sjednání schůzek základní službou START1000 můžeme pokračovat službou START1000 Plus přidělením osobní asistentky obchodím zástupcům k časově náročné obchodní podpoře, která zkracuje životní cyklus prodeje. Asistentka minimalizuje ztrátu rozkomunikovaných klientů, je v telefonní komunikaci s obchodními zástupci i klienty, získává nezávislé reakce klientů, hlídá a udržuje timing obchodních operací, sjednává další schůzky na vyšší úrovni vedení firmy klienta, výrazně šetří čas obchodním zástupcům, pomáhá jim dokončit prodej a stará se o stávající zákazníky hned z několika pohledů.
audio text
START1000 EU je B2B akvizice ke sjednávání osobních schůzek, on-line schůzek nebo k předávání verbálně telefonicky ověřených živých Leadů ze států Evropské unie, případně ze států východního bloku. Naše kvalitně jazykově vybavené operátorky jsou schopny komunikovat Váš produkt nebo službu v obchodní úrovni asistentky, získat požadované informace a kvalitně sjednat osobní nebo on-line schůzku, u které je otázkami ověřen zájem kompetentní osoby klienta o obchodní nebo výrobní spolupráci. I tuto službu můžeme rozšířit o naší službu START1000 PLUS.
Od prvního hovoru vám otevřeme
náš detailní on-line controlling
audio text
Nejsme klasická agentura a call centrum, u které nevíte co se děje a zvědavě čekáte na výsledky! Český marketing nevnímá akviziční kampaň jako jednorázovou dodávku, ale jako úzkou kreativní a zodpovědnou spolupráci s cílem vytvořit svému klientovi nový prodejní a komunikační kanál, který se stane součástí jeho výkonnostního prodeje. Proto hned na začátku spuštění každé kampaně dostanete přístup do svého "on-line controllingu", který je přes API napojen na data kampaně a ve kterém můžete průběžně kontrolovat a vyhodnocovat průběh a výsledky a společně s námi neustále zlepšovat maximální výkon akvizice nových zákazníků.
UŽ NEMUSÍTE ...
audio text
-
vyhledávat, nakupovat a čistit databáze firem
-
řešit nefunkčnost telefonních čísel v databázi
-
vytvářet produkt
-
vytvářet proces kampaně
-
vymýšlet komunikační strategii a call skript
-
řešit zjišťování a zastižení kompetentních osob ve firmách
-
vysvětlovat svůj produkt a jeho výhody
-
zjišťovat prodejní potenciál ve firmách
-
sjednávat termíny schůzek
-
zapisovat a evidovat infromace o komunikaci
-
řešit správu databáze a kontaktů kampaně
-
řešit odložené telefonáty odložených zájmů
-
vyhodnocovat výsledky akvizice
-
... a mnoho dalších operací potřebných pro akvizici.