NAŠE NEJSILNĚJŠÍ REFERENCE JE

93% OPAKOVANÝCH KAMPANÍ

Richard Šmídl

Sales Manager

Společnost Český marketing s.r.o. a služba START1000 mi byla doporučena jedním z jejích stávajících klientů, mým dobrým známým. Takže jsem nepochyboval o tom, že poskytovaná služba bude na slušné úrovni. Nicméně vlastní realizace předčila má očekávání. Přes několik počátečních bolestí se kampaň rozjela na plné obrátky a v jejím průběhu jsem se doslova „nezastavil“ díky spoustě sjednaných osobních schůzek, ať už osobních, online, či telefonických. Komunikace ze strany asistentů byla vždy profesionální a přesvědčivá a bylo patrné, že je práce na našem projektu skutečně baví, což byl i jeden z vlivů, který ovlivnil úspěšnost kampaně. S 13,23 % opravdu hotledů považuji realizovanou kampaň opravdu za velice úspěšnou a i protože byla doplněna velice intuitivní online analytikou, rozhodl jsem se pokračovat a realizovat se společností Český marketing s.r.o. další vlnu kampaně.

Kdo je Český marketing s.r.o.

Společnost Český marketing s.r.o. byla založena v roce 2007 profesionály v oblasti direct marketingu Michalem Vackem a Danielem Burešem pod IČ:28179617. Po smrti spolumajitele Daniela Bureše byla společnost v roce 2013 převedena včetně majetku, zaměstnanců a zákazníků na nové IČ: 01438123.

V začátku jsme se specializovali především na poskytování kvalitních a legálních databází firem s vynikající online filtrační aplikací Green DATA online, kterou do dnes používá okolo 1.500 uživatelů a je stálou konkurenční  a především jedinou legální GDPR alternativou v segmentu zpracování firemních údajů. Vedle této hlavní činnosti dodáváme specializované geomarketingové analýzy v nástroji MapInfo Professional. Geomarketing je zpracování jakýchkoli adresných dat spojených s dalšími informačními hodnotami v digitálních mapách. Využívá se např. při plánování přesných umístění maloobchodů, vyhodnocení regionálních obratů a chování zákazníků, při plánování dojezdů k provozovnám, k analýzám konkurence, apod. 

Dnes, po zavedení GDPR, kdy jsou firemní údaje výrazně omezeny, je naší stěžejní službou produkt START1000. Název START1000 je odvozen od "nastartovat prodej" na "1000 vykomunikovaných subjektů". Jedná se o kompletní balíček všech komunikačních operací, které mají za úkol ze studených kontaktů předávat obchodním zástupcům již kvalitně vykomunikované živé zákazníky s nákupní potřebou a chutí, a to bez ohledu na obor podnikání. START1000 je řešením pro ty, kdo není spokojen s náklady a efektivitou internetové reklamy, kdo potřebuje NASTARTOVAT prodej na vyšší výkon a pro obchodní týmy kde pochopili, že požadovat od obchodních zástupců vyhledávat a provolávat studené kontakty je ve skutečnosti velmi problematické a neefektivní. 

ORIGINÁL ZNAČKY START1000


Proč se konkurenčním call centrům nikdy nepodaří okopírovat naše nápady, know-how a naší značku? Protože my jsme originál START1000! Máme zcela jiný pohled na telemarketing, obchodní komunikaci a způsoby, jak budovat důvěru zákazníků a uzavírat obchody. Nejsme rychlokvaška a star-tup, máme třicetileté zkušenosti v obchodní komunikaci, direct marketingu a několikaleté reálné zkušenosti v telemarketingu. Stojí za námi tým 25 špičkových programátorů s ICT technologiemi a využíváme nejmodernější call aplikaci s vlastními aplikačními nadstavbami. START1000 je  2 roky vyvíjený a další 3 roky úspěšně provozovaný telemarketingový systém personifikované obchodní komunikace, která obsahuje všechny operace od výběru cílové skupiny, až po předání živého zákazníka obchodnímu zástupci a přináší skutečné výsledky a objednávky. 

NÁS ZAJÍMÁ VÁŠ KONEČNÝ PRODEJ

Přišli jsme na to, že mnoho firem ve skutečnosti nemá tzv. zprodukovaný svůj produkt anebo službu. Při návštěvě www stránek a mnohdy i při osobním setkání zákazníci nerozumí, co firma vlastně dělá, co jim může přinést a ve skutečnosti co a proč by si měli u takového dodavatele objednat. Pomůžeme Vám! Více jak 50% našich klientů zprodukováváme jejich činnost, tvoříme jim názvy a definice jejich produktů a služeb, předěláváme jejich www stránky, vytváříme obchodní komunikaci do telefonních call skriptů, emailů a pro osobní schůzky.  Navíc ŠKOLÍME OBCHODNÍ ZÁSTUPCE tak, aby začali konečně prodávat a ne "dělat že dělají".