top of page
Domlouvání schůzek tapeta 2_edited_edited.jpg

ZLATÝ GRÁL
B2B  marketingu, prodeje, managementu a řízení

Prozradíme Vám tajemství B2B marketingu, které zvýší Vaše prodeje až o stovky procent

Michal-Vacek-white-high-res.png

4.4.2024

WORKSHOP

REALIZOVÁNO

Kotva Wokshopy

Pro marketingové a obchodní ředitele, procesní manažery, jednatele, majitele firem a pro všechny, kteří řeší B2B prodej, vnitřní a vnější komunikaci, řízení obchodních zástupců, firemní management a řízení firem.

 

Nezáleží na tom, zda jste obchodní, výrobní, administrativní, outsourcingová nebo servisní firma v segmentu B2B.

Z důvodu osobního přístupu je počet omezen max. počtem 50 účastníků.

čtvrtek 4.4.2024

8:00 / 9:00 až 16:00

Hlavní témata

Místo konání


Křižíkova 176/27,
Praha - Karlín, 196 00


Doprava: Stanice metra Florenc nebo placené parkování v místě.

Program

Program workshopu

8:00 až 8:45

Registrace účastníků a breakfast
Registrace, karta účastníka, převzetí materiálů, breakfast, káva nápoje.

09:00 až 09:45

Chyby obchodních zástupců a manažerů, které ničí vaše prodeje a o některých zaručeně nevíte
Jsme B2B marketingová, komunikační a obchodní agentura a více jak 17 let vám pomáháme nastavovat marketingové strategie, cílové skupiny, generujeme a vyřizujeme tzv. leady, sjednáváme schůzky a poskytujeme komplet komunikační a asistenční podporu obchodním zástupcům ve všech oborech B2B segmentu. Díky stovkám realizovaných kampaní a projektů jsme získali neocenitelné zkušenosti v širokém spektru komunikace a prodeje, které vám na našem workshopu předáme, aby váš marketing a vaši obchodní zástupci více a rychleji prodávali
Díky úzké spolupráci s našimi klienty víme, co váš marketing trápí, zatěžuje, jaké chyby marketéři a obchodní zástupci dělají, proč většina z nich nechce používat CRM a jak je pro ně v dnešní době těžké generovat a dokončovat prodeje v rozumném čase. Máme už ověřeno, že pojmenováním a odstraněním těchto chyb zvýšíte počet svých prodejů, a v mnoha případech dokonce budete moci své produkty a služby prodávat za vyšší ceny než vaše konkurence. 
Prostřednictvím tohoto vystou
pení získáte první část tzv. Zlatého grálu B2B prodeje a managementu a odhalíme, jaké principy B2B obchodu marketingoví a obchodní ředitelé a obchodní zástupci porušují a na konkrétních příkladech e-mailingu, sociálních sítí, telefonních hovorů, on-line a osobních schůzek vám demonstrujeme, jak tato porušení doslova ničí a ukončují váš prodej ještě dříve, než začal.

Předšející: 
Mi
chal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.
Jana Vondrušková: s
upervizorka akvizičního telemarketingu

09:45 až 10:00

Přestávka s občerstvením.

10:00 až 10:30

Tvorba obchodních týmů, smluvní vztahy, řízení a controlling obchodních zástupců
Jedno z nejtěžších témat, do kterého se pustíme, je nábor, smluvní vztahy, řízení, controlling a Business Intelligence obchodních zástupců. Připravte se na diskuzi, předání zkušeností, možná ostré výměny názorů a návrhy řešení od Českého marketingu, které vám tuto problematiku možná pomohou vyřešit. Rozhodně to bude stát za to.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

10:30 až 10:45

Přestávka s občerstvením.

10:45 až 11:30

Zlatý grál B2B marketingu, prodeje, managementu a firemního řízení
Objevte Zlatý grál B2B marketingu a prodeje, který vám zvýší průtok poptávek a pomůže komunikovat a dokončovat prodeje mnohem efektivněji a rychleji, než doposud. Ukážeme tajné know-how úspěšného personifikovaného generování leadů, jak z leadu udělat relevantní poptávku a jak úspěšně komunikovat prodej. Zlatý grál ušetří vašemu marketingu a vašim obchodním zástupcům velké množství administrativní a rutinní práce, umožní vám jednodušeji a přehledněji spravovat mnohem větší počet rozjednaných klientů, dokončovat prodeje rychleji a s větším ziskem a provádět controlling na nejpodrobnější úrovně hodnot, které si dovedete představit.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na
obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

11:30 až 12:00

Volná diskuze
Odpovědi na otázky, výměna a obhajoba názorů, debata apod.

12:00 až 13:00

Oběd a nápoje formou švédského stolu.

13:00 až 14:00

Ukázky Zlatého grálu v CRM systémech
Buďte první, kdo uvidí Zlatý grál B2B prodeje v reálném provozu! Zlatý grál je 3D procesní, komunikační a prodejní postup, který vytvořil a otestoval Český marketing v praxi, a pokud se dodržuje, garantuje maximální efektivitu prodeje a zvyšuje obraty firem. Řeší neznalost a zmatek obchodních zástupců, jak generovat a zpracovat leady, jak komunikovat a zpracovávat poptávky, jak a s kým si dohodnout schůzku, jak na schůzce prezentovat, co si na schůzce zjistit, jak postupovat po schůzce, jak dostat nabídku do hlav kompetentních rozhodovatelů, jak řešit a zkrátit rozhodování klienta, jak uzavřít obchod a jak zajistit plynulou dodávku produktu nebo služby. 
Přednášející: Michal Vacek, Dušan Ryban

14:00 až 14:15

Přestávka s občerstvením.

14:15 až 15:00

Inovace, automatizace a umělá inteligence v B2B marketingu a prodeji - ukázky procesních a automatizovaných funkcí 
"Abyste vy i vaši obchodní zástupci milovali vaše CRM"
BEZ OHLEDU NA TO, JAKÝ CRM A SYSTÉM MANAGEMENTU PRO ŘÍZENÍ VAŠÍ FIRMY POUŽÍVÁTE, I PRO TY, KDO PRÁVĚ ŘEŠÍ VÝBĚR SYSTÉMU A JSOU PŘEHLCENI MNOŽSTVÍM NABÍZENÝCH SYSTÉMŮ A FUNKCÍ představíme inovativní prvky, moduly, funkce, automatizaci, AI, výpočty, reporty apod., které se stávají nebo se brzy stanou nedílnou součástí marketingových, obchodních a firemních systémů a bez kterých neuspějete v nákladovém a konkurenčním boji v následujících letech. V B2B marketingu a prodeji mluvíme především o automatizaci veškerých komunikačních operací, procesních úkonů a procesů, o umělé inteligenci, Business Intelligence a mnoha dalších věcech.

Ukážeme vám funkce, které oddělují a zároveň propojují marketing a prodej tak, aby tyto dvě části spolu perfektně spolupracovali, komunikovali a společně generovali maximální výsledky.

Přednášející:

Michal Vacek, Tomáš Havrda, Dušan Ryban

15:00 až 15:10

Přestávka s občerstvením.

15:10 až 15:45

Kybernetická ochrana obchodních a firemních dat
Nestačíte se divit, jak jednoduché je hacknout vaší firmu! Chráníte si stanice, servery, používáte antivirové ochrany a VPN, spoléháte se na IT pracovníky a dodavatele, kteří nejsou specialisté na kybernetickou bezpečnost, nic vám negarantují, a přesto již bylo, je  a bude obrovské množství firem napadeno. O těchto incidentech nevíte, protože se jimi nikdo nechlubí a heckarská napadení všichni zatajují.  Kdo by to také hlásil svým zákazníkům a dodavatelům, že? Proto také vzniká nařízení EU NIS2.
Řekneme vám, proč je kromě obecné ochrany vaší společnosti důležitá ochrana obchodní komunikace a obchodních dat, jak riziková místa jsou počítače a mobily obchodních zástupců a jak ochránit tuto díru ve vaší firmě. Řekneme Vám, jak to řešit!

Mimo jiné získáte informace o nařízení NIS2, které bude muset plnit víc firem, než si myslíte. Možná toto nařízení budete muset již od září řešit i vy, i když do povinné skupiny nepatříte.
Přednášející: Jakub Greš, Brilliant World s.r.o. / IcyBear.io

15:45 až 16:00+

Diskuze, ukončení a volná zábava.

Systém managementu a obchodu
Zlatý grál
Chyby obchdoních zástupců
Řízení obchodních zástupců
Kyberbezpečnost

Lektoři:
Michal Vacek: jednatel a majitel společnosti Český marketing s.r.o.
Specialista na B2B komunikaci a prodej, který vytváří, implementuje a řídí B2B prodejní kampaně, k čemuž využívá více jak 20 leté zkušenosti nejen projektového manažera, GIS specialisty, ale především praktického realizátora stovek B2B kampaní v nejrůznějších firemních oborech svých zákazníků. Díky tomu má široký přehled, jak se v české republice B2B prodej dělá, jaké problémy firmy v prodeji řeší a jakých chyb se stále dokola dopouštějí marketingoví a obchodní ředitelé a zejména obchodní zástupci.


Jana Vondrušková: z důvodu nemoci nebude přítomna, bude pasivně připojena. Supervizorka, koučka a lektor B2B komunikačního telemarketingu ve společnosti Český marketing s.r.o. Dozvíte se, proč je tato profesionálka často chválena v referencích naší společnosti.

Jakub Greš: manažer kyberbezpečnosti společnosti
Brilliant World s.r.o. / IcyBear.io

Tomáš Havrda: specialista na firemní architekturu pro řízení firem, která je základem každého procesního řízení firem např. v systémech CRM a firemního managementu.

Pořadatel

Český marketing s.r.o.

Terronská 727/7, Praha 6, 16000

IČ: 01438123, DIČ: CZ01438123S

pisová značka: C 206611 vedená u Městského soudu v Praze

Téma workshopu

Na tomto workshopu dostanete kompletní a ucelený balík praktických informací, názorů a ukázek od získávání a komunikace studených leadů, přes efektivní komunikaci s nimi, až po uzavření prodeje, a to od lidí, kteří se neživí poradenstvím, prodejem kurzů, školení, a knih, ale od profesionálů, kteří klientské akvizice a B2B marketing a prodej realizují přímo v praxi. Máte tedy mimořádnou příležitost získat informace, kanály, nástroje, řešení, praktické zkušenosti, tajemství a know-how znalostí na téma B2B komunikační a prodejní kanály, principy obchodní komunikace, řízení obchodních zástupců, řízení akvizic a managementu od specialistů, které své zkušenosti a znalosti uvádějí do praxe, přivádějí nové zákazníky a fyzicky pomáhají obchodním zástupcům dokončovat prodeje.

To však není vše!

Za dobu naší činnosti jsme na vlastní náklady otestovali mnoho akvizičních komunikačních kanálů a nástrojů, abychom z nich vybrali pouze ty, které skutečně fungují s nejvyšší efektivitou koncového oslovení a prodeje. Byli to například sociální sítě, e-mailový marketing, podcasty, chatboty,  PPC, SEO apod. Představíme Vám vyzkoušené nejefektivnější nástroje a propojíme vám v hlavě nové možnosti k výběru vašich prodejních strategií. Z našeho workshopu se tak stává informační kanál, školení a získání unikátního know-how Zlatého grálu efektivního marketingu a prodeje v B2B segmentu. Na našem workshopu představíme i nové funkce komunikační a prodejní automatizace a umělé inteligence v B2B marketingu a prodeji, které jsou zaimplementovány nejen v našem aplikačním obchodním modulu, ale i v dalších modulech naší IT platformy pro řízení obchodu a všech částí firemního řízení bez ohledu na to, zda jste obchodní, výrobní, administrativní, outsourcingová nebo servisní firma.

Občerstvení a jídlo

Součástí vstupenky na workshop je oběd formou švédského stolu a dopolední a odpolední coffee breaky s občerstvením.

Cena workshopu

Cena a podmínky registrace

Cena celodenního vstupného pro jednu osobu včetně snídaně, oběda a coffee breaky:

Slevy a vstupenky jsou určeny pouze pro pracovníky IČ objednatele a jsou nepřenositelné na jiný subjekt IČ bez souhlasu pořadatele.
 
V ceně: vybrané přednášky pořadatele a partnerů společnosti Český marketing s.r.o. formou workshopu, pronájem sálu, občerstvení, oběd, šatna.
Český marketing s.r.o. nebude z konkurenčních důvodů zveřejňovat účastníky workshopu.
Na tuto akci nebudou vpuštěni konkurenční firmy a osoby Českého marketingu v nejširším spektru marketingových služeb např. poskytovatele školení, poradce, dodavatele marketingových služeb a systémů apod.
Nahrávání a pořizování záznamů ze strany účastníků je z důvodů ochrany osobních údajů a obchodních informací přísně zakázáno.
Účastí na workshopu účastník souhlasí s pořízením video-audio záznamů pořadatele pouze pro propagační účely a případně pro předání záznamů přímo účastníkům workshopu.

Ukázky z akcí Českého marketingu

Registrace

Registrace na workshop

Registrujte se max. do 03.04.2024 12:00 hod. Zrušení registrace je podmíněno úhradou storno poplatku ve výši 50% z ceny  účastníka. Veškeré dotazy týkající se workshopu a témat vám zodpovíme na telefonu 603 114 663.

REALIZOVÁNO

V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na 603114663!

Vaše registrace byla odeslaná. Děkujeme!

Odesláním registrace uděluje uživatel - provozovateli souhlas se zpracováním jeho osobních údajů, zadaných v rámci registrace za účelem jejího vyřízení. V souladu s §7 odst. 3 zák.č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a s právními předpisy pro ochranu osobních údajů České republiky a Evropské unie je provozovatel oprávněn zasílat uživatelům, jejichž e-mailovou adresu, telefonní číslo a další kontaktní údaje získal v rámci registrace a poskytnutí služeb uživatelům, obchodní sdělení, týkající se produktů a služeb Český marketing s.r.o. na tuto e-mailovou adresu. Tento souhlas má uživatel možnost kdykoliv bezplatně odvolat odpovědí na obchodní sdělení v požadovaném formátu. 

Český marketing s.r.o. tímto informoval subjekt, který vyplnil a odeslal vyplněný formulář údajů o způsobu, rozsahu a účelu zpracování jejích osobních údajů podle Zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů a Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů. Více informací o tom, jaká jsou Vaše práva a jak je můžete uplatnit najdete na webovém sídle provozovatele www.ceskymarketing.cz v sekci Ochrana osobních údajů / GDPR. Vaší žádost o vyřízení dotazů o zpracování osobních údajů jsme povinni vyřídit bezodkladně, nejpozději do jednoho měsíce od jejího doručení.

Všechny osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu naší společnosti, a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity.

bottom of page