top of page
Budova-ntk.jpg

WORKSHOP
Zlatý grál
B2B marketingu a prodeje
2024

... abyste expandovali a přežili.

Kotva Wokshopy

pro marketingové a obchodní ředitele,

jednatele a majitele B2B firem

čtvrtek 4.4.2024

Hlavní témata:

  • chyby obchodních zástupců, které ničí Váš prodej

  • nábor, správa a řízení obchodních zástupců

  • zlatý grál B2B marketingu a prodeje a jeho použití a implementace

  • nejmodernější automatizace, digitalizace a AI obchodních procesů a obchodní komunikace s ukázkami funkcí

Místo konání:
A. Národní technická knihovna v Praze, Technická 2710/6, Praha 6,


Doprava: stanice metra A Dejvická, parkování v garáži budovy v ceně 25/hod. a parkovací místa v okolních ulicích.

Program workshopu

logo-ntk.png

Parkování a vstup do budovy
Pod budovou Národní technické knihovny jsou k dispozici garáže v ceně
25,-Kč/hod. V okolí budovy je několik parkovacích zón nebo můžete přijet metrem trasou A do stanice Dejvická. Vstup do budovy hlavním vchodem.

Moderátor
Workshopem vás bude provázet moderátor Petr Vojnar, specialista na komunikační dovednosti, sebeprezentaci, public speaking a rétoriku a majitel Akademie sebevědomého řečníka.

8:00 až 9:00

Registrace účastníků a breakfast
Registrace, karta účastníka, převzetí materiálů, breakfast, káva nápoje.

09:00 až 09:45

Největší chyby v B2B marketingu a prodeji
Nejsme profesní specialisté ve vašem oboru, abychom mohli prodávat vaše produkty a služby. To je práce obchodních zástupců. Jsme ale B2B marketingová, komunikační a obchodní agentura a více jak 17 let vám pomáháme určit marketingové strategie, hledáme cílové skupiny, generujeme a vyřizujeme tzv. leady, voláme do firem, "naháníme" kompetentní osoby ve funkcích, nabízíme produkty a služby, sjednáváme schůzky a poskytujeme kompletní komunikační a asistenční podporu obchodním zástupcům ve všech oborech B2B segmentu. Díky stovkám realizovaných kampaní a projektů jsme získali neocenitelné zkušenosti v širokém spektru komunikace a prodeje, které vám chceme na našem workshopu předat, aby váš marketing a vaši obchodní zástupci byli ještě efektivnější a úspěšnější a aby Česká republika byla konkurenčně schopná.
Jsme na jedné lodi s vámi a víme, co váš marketing a obchodní zástupce trápí, zatěžuje, proč mnoho z nich nechce používat CRM a jak je pro ně v dnešní době těžké dokončovat prodeje. Díky úzké osobní spolupráci s našimi klienty a zejména s obchodními zástupci známe i chyby, které dělají. Máme už ověřeno, že pojmenováním a odstraněním těchto chyb zvýšíte počet svých prodejů, a v mnoha případech dokonce budete moci své produkty a služby prodávat za vyšší ceny než vaše konkurence. 
Prostřednictvím tohoto vstupu odhalíme, jaké principy obchodní komunikace obchodní zástupci porušují a na konkrétních příkladech e-mailingu, sociálních sítí, telefonních hovorů, on-line a osobních schůzek vám demonstrujeme, jak tato porušení doslova ukončují váš prodej ještě dříve, než začal.

Předšející: 
Mi
chal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.
Jana Vondrušková: s
upervizorka akvizičního telemarketingu

09:45 až 10:00

Přestávka s občerstvením.

10:00 až 10:45

Tvorba obchodních týmů, smluvní vztahy, řízení a controlling obchodních zástupců
Jedno z nejtěžších témat, do kterého se pustíme, je nábor, smluvní vztahy, řízení, controlling a Business Intelligence obchodních zástupců. Připravte se na diskuzi, předání zkušeností, možná ostré výměny názorů a návrhy řešení od Českého marketingu, které vám tuto problematiku možná pomohou vyřešit. Rozhodně to bude stát za to.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

10:45 až 11:00

Přestávka s občerstvením.

11:00 až 12:00

Zlatý grál životního cyklu výkonnostního prodeje
Objevte Zlatý grál B2B prodeje, který vám zvýší průtok poptávek a pomůže komunikovat a dokončovat prodeje mnohem efektivněji a rychleji, než doposud. Ukážeme tajné know-how úspěšné obchodní komunikace. Zlatý grál ušetří vašemu marketingu a vašim obchodním zástupcům velké množství administrativní a rutinní práce, umožní vám jednodušeji a přehledněji spravovat mnohem větší počet rozjednaných klientů, dokončovat prodeje rychleji a s větším ziskem a provádět controlling na nejpodrobnější úrovně hodnot, které si dovedete představit.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na
obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

V průběhu vstupu

Losování o hodnotné ceny
Testovací akviziční kampaň START1000 pro oslovení 200 speciálně vybraných cílových firem včetně přípravy a controllingu zdarma.
*(Pořadatel si vyhraňuje právo na stanovení počtu výher dle počtu účastníků.)

12:00 až 13:00

Oběd a nápoje formou švédského stolu.

13:00 až 13:45

Implementace Zlatého grálu do marketingových a prodejních procesů
Buďte první, kdo uvidí Zlatý grál B2B prodeje v reálném provozu! Zlatý grál je přesně určený životní cyklus prodejní komunikace, prodeje a dodávky, který vytvořil a otestoval Český marketing v praxi, a pokud se dodržuje, garantuje efektivní prodej a zvýšení obratů firem. Zahrnuje v sobě řešení neznalostí a zmatků obchodních zástupců, jak zpracovat leady, vykomunikovat a zpracovat poptávku, jak a s kým si dohodnout schůzku, jak na schůzce prezentovat, co si na schůzce zjistit, jak postupovat po schůzce, jak dostat nabídku do hlav kompetentních rozhodovatelů, jak řešit dlouhé rozhodování klienta, jak uzavřít obchod a jak zajistit plynulou dodávku produktu nebo služby. 
Přednášející: Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

13:45 až 14:00

Přestávka s občerstvením.

14:00 až 14:45

Inovace, automatizace a umělá inteligence v B2B marketingu a prodeji - ukázky procesních a automatizovaných funkcí 
"Abyste vy i vaši obchodní zástupci milovali své CRM a obchodní systémy"
BEZ OHLEDU NA TO, JAKÝ CRM A SYSTÉM PRO ŘÍZENÍ VAŠÍ FIRMY POUŽÍVÁTE, I PRO TY, KDO PRÁVĚ ŘEŠÍ VÝBĚR SYSTÉMU A JSOU PŘEHLCENI MNOŽSTVÍM NABÍZENÝCH SYSTÉMŮ A FUNKCÍ představíme inovativní prvky, moduly, funkce, výpočty, reporty apod., které se stávají nebo se brzy stanou nedílnou součástí marketingových, obchodních a firemních systémů a bez kterých neuspějete v nákladovém a konkurenčním boji v následujících letech. V B2B marketingu a prodeji mluvíme o automatizaci veškerých operací, úkonů a procesů, o automatizaci komunikace, o umělé inteligenci, Business Intelligence a mnoha dalších věcech. 

Ukážeme vám funkce, které oddělují a zároveň propojují marketing a prodej tak, aby tyto dvě části spolu perfektně spolupracovali, komunikovali a společně generovali maximální výsledky. Naše inovativní funkcionality byly vyvinuty na základě marketingových a obchodních zkušeností od skutečných realizátorů marketingu, obchodní komunikace a akvizičních kampaní a byl do nich zaimplementovaný nejen náš Zlatý grál životního cyklu prodeje, ale i životní cykly všech částí řízení firmy.

Pokud tedy hledáte inspiraci jak zlepšit váš marketing, prodej i řízení celé firmy bez ohledu na to, jaký systém právě používáte a bez ohledu na to, zda jste obchodní, výrobní, administrativní nebo servisní firma, tak se co nejdříve zaregistrujte a přijďte se podívat!


Přednášející:

Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.

14:45 až 15:00

Přestávka s občerstvením.

15:00 až 15:45

Diskuze
Odpovědi na otázky, výměna a obhajoba názorů, debata apod.

Losování o ceny
5x Relaxační lampa LEAF MooDoo.eu pro osobní relaxaci nebo unikátní dárek vašim blízkým
(Pouze pro přítomné)

Program

Lektoři:
Michal Vacek: jednatel a majitel společnosti Český marketing s.r.o., specialista na B2B komunikaci a prodej. Původně projektový IT manažer, specialista na GIS, lektor a kouč B2B obchodních zástupců a aktuálně se specializuje na B2B marketing a prodej.

Jana Vondrušková: supervizorka, koučka a lektor B2B telemarketingu ve společnosti Český marketing s.r.o.

Jana Šrotířová: jednatelka a majitelka agentury Malá marketingová s.r.o., specialistka na B2C a B2B marketing, tvoří marketingové strategie a realizuje marketingové kampaně a projekty

Petr Vojnar: moderátor a
specialista na komunikační dovednosti, sebeprezentaci, public speaking a rétoriku a majitel Akademie sebevědomého řeční
ka.

a další hos
té, včetně oboru IT firemních systémů.

 

Pořadatel

Český marketing s.r.o.

Terronská 727/7, Praha 6, 16000

IČ: 01438123, DIČ: CZ01438123S

pisová značka: C 206611 vedená u Městského soudu v Praze

Společnost Český marketing je direct marketingová a komunikační agentura, která za posledních 17 let zrealizovala stovky úspěšných akvizičních kampaní na míru, implementovala nemálo datových a obchodních systémů a za posledních 7 let se stala lídrem v generování leadů, oslovování a sjednávání osobních a on-line schůzek a v kompletním outsourcingu segmentu B2B . Díky získaným mnohaletým zkušenostem a našim schopnostem máme ucelený, dokonalý a objektivní přehled o poměru potřeb a nezájmů B2B trhu a o reálné efektivitě akvizic v široké škále produktů a služeb v nejrůznějších oborech. Všechny získané zkušenosti Vám předají nejen profesionálové z agentury Český marketing, případně i naši pečlivě vybraní a vyzkoušení smluvní partneři, jejichž služby a produkty přímo navazují na B2B marketing a prodej.

Téma workshopu

Na tomto workshopu dostanete kompletní a ucelený balík praktických informací, názorů a ukázek od získávání a komunikace studených leadů, přes efektivní komunikaci s nimi, až po uzavření prodeje, a to od lidí, kteří se neživí poradenstvím, prodejem kurzů, školení, a knih, ale od profesionálů, kteří klientské akvizice a B2B marketing a prodej realizují přímo v praxi. Máte mimořádnou příležitost získat informace, kanály, nástroje, řešení, praktické zkušenosti, tajemství a know-how znalostí na téma B2B komunikační a prodejní kanály, principy obchodní komunikace, řízení obchodních zástupců a řízení akvizic.

To však není vše!

Za dobu naší činnosti jsme na vlastní náklady otestovali mnoho akvizičních komunikačních kanálů a nástrojů, abychom z nich vybrali pouze ty, které skutečně fungují s nejvyšší efektivitou koncového oslovení a prodeje. Byli to například sociální sítě, e-mailový marketing, podcasty, chatboty,  PPC, SEO apod. Představíme Vám vyzkoušené nejefektivnější nástroje a propojíme vám v hlavě nové možnosti k výběru vašich prodejních strategií. Z našeho workshopu se tak stává informační kanál, školení a získání unikátního know-how efektivního prodeje B2B segmentu. Na našem workshopu představíme i nové funkce komunikační a prodejní automatizace a umělé inteligence v B2B marketingu a prodeji, které jsou zaimplementovány nejen v našem aplikačním obchodním modulu, ale i v dalších modulech naší IT platformy pro řízení všech částí firmy bez ohledu na to, zda jste obchodní, výrobní, administrativní nebo servisní firma.

Občerstvení a jídlo

Součástí workshopu a to jen pro celodenní účastníky, je oběd formou švédského stolu a dopolední a odpolední coffee breaky s občerstvením.

Soutěž o konkrétní ceny služeb zdarma viz. Program

V průběhu a na konci workshopu proběhne losování o hodnotné ceny v podobě služeb Českého marketingu a jeho partnerů.

Cena workshopu

Cena a podmínky registrace

Cena celodenního vstupného pro jednu osobu včetně oběda a občerstvení:

  • Sleva vstupného pro jednu osobu při úhradě do 31.12.2023: 3.000,-Kč / množstevní sleva od 4 osob á2.000,-Kč

  • Cena vstupného pro jednu osobu při úhradě od 01.01.2024: 5.000,-Kč / množstevní sleva od 4 osob á3.000,-Kč

Slevy a vstupenky jsou určeny pouze pro pracovníky IČ objednatele a jsou nepřenositelné na jiný subjekt IČ bez souhlasu pořadatele.

 

V ceně: vybrané přednášky pořadatele a partnerů společnosti Český marketing s.r.o. formou workshopu, pronájem sálu, občerstvení, oběd, šatna.
Český marketing s.r.o. nebude z konkurenčních důvodů zveřejňovat účastníky workshopu.
Na tuto akci nebudou vpuštěni konkurenční firmy a osoby Českého marketingu v nejširším spektru marketingových služeb např. poskytovatele školení, poradce, dodavatele marketingových služeb a systémů apod.
Nahrávání a pořizování záznamů ze strany účastníků je z důvodů ochrany osobních údajů a obchodních informací přísně zakázáno.
Účastí na workshopu účastník souhlasí s pořízením video-audio záznamů pořadatele pouze pro propagační účely a případně pro předání záznamů přímo účastníkům workshopu.

Ukázky z akcí Českého marketingu

IMG_3801
IMG_3816
DSCN0488
IMG_3832
DSCN0460
DSCN0448
DSCN0467
IMG_3735
IMG_3812
DSCN0443
IMG_2818
IMG_2814
c469289e-59b3-45ac-8178-fd00eccc9078
24067775_1531701706917631_2867824351738425508_n
DSCN0473
Sal-ntk
Budova-ntk
DSC09687
IMG_3801
IMG_3816
DSCN0488
IMG_3832
DSCN0460
DSCN0448
DSCN0467
IMG_3735
IMG_3812
DSCN0443
IMG_2818
IMG_2814
c469289e-59b3-45ac-8178-fd00eccc9078
24067775_1531701706917631_2867824351738425508_n
DSCN0473
Sal-ntk

Nezávazná registrace workshopu

Po odeslání registrace vám bude pořadatelem zaslaná zálohová faktura k proplacení. Po úhradě se stane registrace platnou a bude vám zaslaná konečná faktura. Počet účastníků můžete doplnit do 03.04.2024 12:00 hod. Pozdější zrušení registrace je podmíněno úhradou storno poplatku ve výši 50% z ceny  účastníka. Veškeré dotazy týkající se workshopu a témat vám zodpovíme na telefonu 603 114 663.

V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte na 603114663!

Děkujeme za registraci na workshop!

Odesláním registrace uděluje uživatel - provozovateli souhlas se zpracováním jeho osobních údajů, zadaných v rámci registrace za účelem jejího vyřízení. V souladu s §7 odst. 3 zák.č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a s právními předpisy pro ochranu osobních údajů České republiky a Evropské unie je provozovatel oprávněn zasílat uživatelům, jejichž e-mailovou adresu, telefonní číslo a další kontaktní údaje získal v rámci registrace a poskytnutí služeb uživatelům, obchodní sdělení, týkající se produktů a služeb Český marketing s.r.o. na tuto e-mailovou adresu. Tento souhlas má uživatel možnost kdykoliv bezplatně odvolat odpovědí na obchodní sdělení v požadovaném formátu. 

Český marketing s.r.o. tímto informoval subjekt, který vyplnil a odeslal vyplněný formulář údajů o způsobu, rozsahu a účelu zpracování jejích osobních údajů podle Zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů a Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů. Více informací o tom, jaká jsou Vaše práva a jak je můžete uplatnit najdete na webovém sídle provozovatele www.ceskymarketing.cz v sekci Ochrana osobních údajů / GDPR. Vaší žádost o vyřízení dotazů o zpracování osobních údajů jsme povinni vyřídit bezodkladně, nejpozději do jednoho měsíce od jejího doručení.

Všechny osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu naší společnosti, a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity.

bottom of page