top of page
LOGO START1000+.png

Nasadíme vyškolené asistentky obchodních zástupců , které zkracují životní cyklus B2B prodeje a minimalizují ztrátu rozjednaných obchodů

START1000+ komunikační podpora prodeje rozjednaných zákazníků

Po sjednání schůzek základní službou START1000 můžeme pokračovat službou START1000+ nebo tuto službu poskytnout samostatně. Jedná se o výrazný bonus pro obchodní zástupce, kterým si získáte a udržíte jejich loajalitu,  efektivitu a maximální výkonnost, což je v dnešní době zásadní pro trvalou udržitelnost a ziskovost obchodního týmu.
START1000+ je přidělení osobní asistentky obchodím zástupcům k časově náročné obchodní komunikační podpoře, která zkracuje životní cyklus prodeje a minimalizuje ztrátu rozkomunikovaných klientů. Asistentka je v telefonní komunikaci s obchodními zástupci i klienty po každém obchodním úkonu nebo schůzce, získává nezávislé reakce, hlídá a udržuje timing obchodních operací, sjednává další schůzky na vyšší úrovni vedení firmy klienta, výrazně šetří čas obchodním zástupcům, pomáhá jim dokončit prodej a stará se o stávající zákazníky hned z několika pohledů.
Asistentky pomáhají zjišťovat požadavky rozjednaných zákazníků, zjišťovat co brání prodeji, a poté pomoci tyto požadavky a bariéry komunikovat, což vede k úspěšným výsledkům každého uskutečněného prodeje. Naše osobní asistentky se věnují komunikačním potřebám obchodních zástupců a spolupracují se všemi stranami do obchodní komunikace. S jejich pomocí můžeme zajistit, že nedochází ke ztrátám času z důvodu výpadků komunikace a zajistit lepší vztahy s potenciálními klienty a se stávajícími zákazníky.
Naši klienti těží z efektivního využívání času svých obchodních zástupců k uzavírání obchodů se svými klienty. Naše asistentky jim mohou pomoci ušetřit až 50 % času, který by strávili evidencí obchodní komunikace a zdlouhavou průběžnou komunikací, což znamená, že šetříte čas tím, že své komunikační a podpůrné práce delegujete naší podpoře. Pokud tedy potřebujete pomoci s prodejní komunikační logistikou, dejte nám vědět – rádi poskytneme podporu i pro tyto oblasti.

ON-LINE CONTROLLING detailně eviduje všechny obchodní operace

Tak jako v základní službě START1000, i tato doplňující služba obsahuje detailní online controlling z kompletní evidencí a statistikami všech komunikačních obchodních aktivit, které se s daným klientem realizují. Máte tak totální přehled nad prací obchodních zástupců i nad prací naší asistentky komunikační podpory, včetně statistiky efektivity prodeje on-line v reálním čase.

bottom of page