top of page
069 | Michal Vacek | Jak na efektivní přímý marketing
46:42

069 | Michal Vacek | Jak na efektivní přímý marketing

Bojí se ho obchodníci. Než ho vzít do ruky, to radši dalších 20 emailů napíšou. Nebo půjdou přesouvat příležitosti v CRM. Případné odmítnutí je totiž až příliš bolestivé. Bojí se ho zákazníci. Když volá neznámé číslo, raději ho strčí hluboko do kapsy, a dělají že tam nejsou. V obavě, že jim zase bude někdo z call centra něco tupě tlačit do hlavy. Telefon. Věc, kterou máme každý maximálně půl metru od sebe. Schválně. Trefil jsem se? Přesto jde v obchodě pro jedny o nejpodceňovanější a pro druhé o nejstrašnější nástroj. Michal Vacek z Českého marketingu s.r.o. na něj nedá dopustit. V několika úrovních. Jednak telefonování je podle něj vyšší úroveň komunikace a tak je úspěšnější, než online. Druhak je telefonování jeho obživou, respektive náplní práce jeho komunikační agentury. A tak jsem vyzvídal… 🔸 Jaký rozdíl je mezi call centrem a komunikační agenturou? 🔸 Co je „přeproduktování“ a „outsourcovaný back office“? 🔸 Proč je osobní komunikace a důvěra 50% toho, co si kupujete? 🔸 Jak se vypořádat s frustrací z odmítnutí na telefonu? 🔸 Jaké jsou základní body efektivního přímého marketingu? Michal to celé shrnul i do bonusu „Jak dělat efektivní akvizici telefonicky“ Najdete ho na odkazu níže. ---------------------------------------------- Důležité odkazy epizody ---------------------------------------------- https://www.martinhurych.com/post/069-michal-vacek-jak-na-efektivni-primy-marketing https://www.linkedin.com/in/michal-vacek-728442173/ https://www.ceskymarketing.cz/ Další odkazy na www.martinhurych.com/zazeh ---------------------------------------------- ⏰ Kapitoly ---------------------------------------------- 0:00 B2B byznys inkubátor 1:13 Znělka 1:46 Jaký marketing používaní Michalova vnoučata? 2:57 Představení Michala a Českého marketingu 4:20 Jaký rozdíl je mezi call centrem a komunikační agenturou? 6:22 Jaký je stav telemarketingu v ČR? 8:20 Pro jakou cílovou skupinu je služba vhodná? 10:20 Jak se před provoláváním připravit? 12:10 Co je „přeproduktování“ a „outsourcovaný back office“? 13:47 Jak funguje spolupráce na denní bázi? 15:43 Jaká je úspěšnost navolávání schůzky? 17:11 Proč je osobní komunikace a důvěra 50% toho, co si kupujete? 20:08 Jak se vypořádat s frustrací z odmítnutí na telefonu? 23:55 Jak komunikační agentura zapadá do marketingového mixu? 29:38 Jak odměňovat lidi na základě jejich výkonu? 35:50 Jak dlouhá je spolupráce s komunikační agenturou? 36:50 Co je služba START1000? 39:24 Jaké jsou základní body efektivního přímého marketingu? ---------------------------------------------- Akcelerace ---------------------------------------------- Pokud jste se právě zažehli pro vlastní akceleraci, mám tu pro vás 4 možnosti, kde začít... 🔸Přihlaste se k odběru newsletteru Můj notes https://www.martinhurych.com/muj-notes 🔸Připojte se do jedné z mých uzavřených skupin - B2B byznys start (pro začínající malé firmy a start-upy) a B2B byznys sféra (pro majitele a ředitele fungujících MSP). Sdílejte s ostatními svoje zkušenosti a získejte nové pohledy a know-how. https://www.facebook.com/groups/b2bbyznysstart https://www.linkedin.com/groups/12225657 🔸Přihlaste se na nejbližší B2B byznys networking, poznejte nové klienty, dodavatele či strategické partnery a rozšiřte si svoji sféru vlivu. https://www.martinhurych.com/b2b-byznys-networking 🔸Mrkněte na akcelerační nástroje zdarma. Pro začínající i pokročilé. https://www.martinhurych.com/nastroje 🔸Domluvte si hovor, kde společně probereme, jaká je pro vás nejlepší cesta vpřed. https://www.martinhurych.com/kontakt ---------------------------------------------- 🔗 Spojme se na sockách ---------------------------------------------- LinkedIn https://www.linkedin.com/in/martinhurych Facebook https://www.facebook.com/MartinHurychcom Instagram https://www.instagram.com/martinhurychcom Twitter https://twitter.com/martinhurychcom ---------------------------------------------- #martinhurychcom #zazeh #b2b #obchod #inovace #lide #byznyskouc #byznysmentor #byznysakcelerator #sales #innovation #people #businesscoach #businessmentor #businessaccelerator
bottom of page