B2B direct marketingová, komunikační a obchodní podpora
Když dva dělají totéž, není to totéž.
Nejsme call centrum! 18 let jsme B2B direct marketingová, komunikační a obchodní agentura s vlastní databází firem, aplikacemi, s týmem specialistů, unikátními obchodními procesy a vlastním autorským know-how B2B prodeje, které funguje. Tajemství našeho "Zlatého grálu B2B prodeje" nezveřejňujeme. Cestu k němu můžete poodhalit testovací kampaní a plně ho pochopit až nasazení našich vybraných služeb. Neničíme kontakty, jméno vaší firmy, s největší pečlivostí chráníme vaše data, neděláme levné natlačené schůzky, neděláme množstevní telemarketing a nezaměstnáváme operátorky call center. Děláme přímý direct marketing na osoby a funkce ve firmách, sjednáváme B2B schůzky s rozhodovateli s vysokou obchodní hodnotou, budujeme vztahy a obchodním zástupcům, ale i manažerům, jednatelům a majitelům firem, pomáháme dokončovat prodeje!
Spolupracujte jen s těmi, kdo mají za sebou skutečné výsledky!
98%
UNSERE KUNDEN MIT UNS
WIEDERHOLEN SIE KAMPAGNEN
Úroveň služby I.
CALL asistent
E-mailem nic neprodáte!
služba pro sjednávání B2B schůzek s rozhodovateli
s mimořádně vysokou obchodní hodnotou
Otevíráme dveře tam, kam se jiní nedostanou! Jsme hrdí na to, že se call centra a další snaží kopírovat naše služby, ale netěší nás, že opět ničí obor telemarketingu a etické komunikace, jak tomu dříve. Víme, že nikdy nedosáhnou našich výsledků a kvality, protože naše autorské know-how, principy práce a přístupu, naše asistentky, systémy a mnoho unikátních detailů vám zaručuje nejvyšší kvalitu domlouvání B2B schůzek s rozhodovateli firem s nejvyšší obchodní hodnotou, co lze dosáhnout v prvním telefonátu.
Úroveň služby II.
BUSINESS asistent
Zlatý grál B2B prodeje se skrývá v naší kompletní službě!
B2B služby na míru, aby vaše B2B schůzky měly maximální úspěšnost prodeje
Služba BUSINESS asistent poskytuje časově náročnou komplexní obchodní podporu, kterou marketingová a obchodní oddělení firem potřebují. Tento balíček dalších služeb pomáhá klientům komunikovat se zákazníky hned několika vybranými a vyzkoušenými komunikačními B2B kanály, které silně podporují generování personifikovaných obchodních leadů. Tyto služby řeší komunikaci a konkrétní produkty a služby našich klientů a dokáží sami o sobě budovat povědomí, tvořit Brand, ale i poptávky. Ve spojení s naší službou CALL asistent se jedná o dokonalou službu, která vaší firmě odhalí Zlatý grál B2B prodeje.
Příprava B2B kampaně
1
Propojíme vaše znalosti, potřeby a vize s našimi více jak 17letými zkušenostmi a připravíme Vám profesionální kampaň na míru vašemu produktu a službě, která osloví vaše potenciální zákazníky nejefektivnějšími komunikačními kanály v pravou chvíli a přesně tam, kde se nacházejí!
2
Jako specialisté na obchodní komunikaci navrhujeme klientům webové stránky podle nejnovějších poznatků a našich zkušeností, aby nově oslovení zákazníci okamžitě věděli co děláte a jaké je vaše konkurenční know-how. Nechte svůj produkt a službu mluvit za vaší společnost a dejte klientovi svobodu si o vás udělat první pozitivní dojem.
Návrhy a obsah webových stránek
Databáze firem s filtrační aplikací GDO pro nejpřesnější filtrace cílových skupin
3
Přesný výběr cílových skupin skutečnými profesionály je časově náročný a klíčový proces pro úspěch každé B2B kampaně! Neodmyslitelně ovlivňuje její celkovou efektivitu. Český marketing proto disponuje unikátní databází všech aktivních podnikatelských subjektů v ČR a využívá pokročilou online aplikaci “Green DATA online” a umělou inteligenci pro dokonalé selekci cílových skupin.
CALL asistent Plus
4
Zrychlete svůj prodej a zlepšete obchodní komunikaci se službou CALL asistent Plus. Už žádné ztracené příležitosti, jen sjednané schůzky s vedením a rozhodovateli firem, efektivní prodej a sjednané ceny etickou komunikací. Zrychlete obchodní procesy s naší špičkovou osobní asistentkou pro vaše obchodní zástupce. Ušetříte čas, snížíte náklady, zrealizujete více objednávek, a posílíte vztahy s klienty.
Budování a propojení leadové sítě LinkedIn je naše know-how
5
Propojíme obchodní komunikaci a napojíme Vaše stávající i potencionální zákazníky do Vaší sítě LinkedIn, aby o vás stále věděli. Vytvoříme vaší vlastní síť cílové skupiny rozhodovatelů, se kterými budeme komunikovat a generovat z nich leady a sjednávat relevantní schůzky s vysokou obchodní hodnotou.
6
Odhalím slabá místa a předám Vašim obchodním zástupcům principy obchodní komunikace a principy B2B prodejních procesů, Vašim manažerům manažerům principy řízení, které jsou vyzkoušené a skutečně prodávají. Naučím Vás milovat vaše CRM a namotivuji Vás k výsledkům.
Školení obchodní komunikace a prodeje pro obchodní zástupce
Osobní asistence na schůzkách
7
Velmi často obchodní zástupci nevnímají zpětnou interakci svých zákazníků a jejich potřeby nejsou schopni použít ve svůj prospěch. Půjdu s Vámi na schůzky a pomohu Vám prodávat principem etického jednáním.
Nejprodávanější a nejznámější CRM neznamená, že je nejlepší a nejlevnější!
Nastavení komunikačních a obchodních procesů ve vašem CRM a obchodu
8
Pronajměte si mě jako projektového IT manažera a více jak 20 let jako specialistu na obchodní procesy a B2B prodej. Nasadím do vaší firmy tzv. Zlatý grál B2B marketingu, prodeje, managementu a řízení. Vytěžíme vaše CRM na maximum, zautomatizujeme komunikaci, pracovní úkony, zapneme kontrolní mechanizmy, nasadíme controlling pracovních a finančních procesů a uděláme z vašeho obchodu fungující divizi efektivního prodeje. Případně pro vaší firmu, na základě naší rozsáhlé nezávislé analýzy, navrhneme optimální CRM / ERP systém.
Úroveň služby III.
Zlatý grál B2B prodeje
Revenue Lifecycle Management” (RLM)
Kompletní podpora B2B prodeje
RLM (Revenue Lifecycle Management): Český marketing se specializuje na celý životní cyklus prodeje! Pomáhá klientům implementovat obchodní procesy v jejich CRM systémech a posouvat prodej produktů a služeb na další vyšší úroveň marketingu a prodeje a prorazit v cílovém segmentu. Know-how našeho Zlatého grálu B2B prodeje jsou jak jednotlivé služby, tak komplexnost služeb s mnohaletými zkušenostmi ve skutečně reálném B2B prodeji s výsledky.
-
Sales Lifecycle Management (SLM): Zaměřujeme se na řízení celého životního cyklu prodeje od identifikace potenciálních zákazníků až po uzavření obchodu. Od procesů generování leadů, zroduktování obsahu, správu nabídek, vyjednávání, až po uzavírání smluv.
-
Oportunity Management: Soustřeďujeme se na sledování a správu a řízení obchodních příležitostí. Vyznáme se v identifikaci potenciálních obchodů, jejich hodnocení a plánování strategie pro jejich uzavření.
-
Deal Lifecycle Management: Sledujeme jednotlivé části obchodních transakcí, komunikace s klienty a zrychlujeme uzavírání konkrétních smluv.
Firmenmanagement
Michal Vaček
Vorsitzender
Kommunikationsspezialist
Ing. Petr Schwejda
Finanzvorstand
Jana Vondrušková
Call-Center-Manager