Přehrání v mobilním telefonu
Náš akviziční komunikační systém postavený na aktivním telemarketingu do firem START1000 se výrazně liší komunikací, obsahem, portfoliem služeb, funkcemi, kvalitou, controllingem, a především výsledkem služeb od agresivních call center a od ostatních dodavatelů tzv. on-line i off-line B2B leadů a sjednávání schůzek v rámci aktivního outbound B2B telemarketingu. Díky naší automatizaci jsou naše služby za velmi přijatelné ceny a pro naše zákazníky efektivní, což dokazují naše reference a min. 91% opakovaných kampaní. Naše asistentky již mají zkušenosti a specializují se na komunikaci B2B produktů v segmentech IT aplikací a řešení, HR, výroby, marketingu, průmyslu, logistiky a skladování a v dalších služeb a produktů. Máme to, co nemají ostatní. Vlastní databázi firem GDO - Green DATA on-line s funkcemi přesného výběru cílových skupin a s nejkvalitnějšími telefony, nejmodernější IT systémy v segmentu evropských call center a komunikace, vlastní VIP operátory telemarketingu, vlastní aplikaci maileru se 100% doručitelností emailů s kontrolou doručitelnosti, vlastní precizní on-line controlling otevřený klientovi od prvního hovoru, vlastní akademii a speciální školení obchodní komunikace, vlastní tým manažerů a především vlastní know-how s 15 letou zkušeností. Předávané schůzky jsou ihned kontrolované našimi supervizory a týdně odsouhlasené objednatelem. Jedná se o nadstandardní služby a funkce, které je potřebné vyzkoušet a poznat.

Jsme hrdí na to, že jsme vždy o krok dále a že nás kopírují ostatní. START1000 je autorská služba a obchodní B2B komunikační systém Českého marketingu a je postavena na přímé komunikaci výkonnostního telemarketingu, kterou doplňují další komunikační kanály a nástroje, jako osobní e-mailing, on-line DIRECT marketing apod. Jde o již 7 let úspěšně provozovanou akviziční a komunikační podporu s referencemi určenou pro obchodní zástupce, manažery, ředitele a jednatele firem. Výsledkem je sjednávání osobních a on-line schůzek a předávání živých Leadů s vysokou obchodní hodnotou s relevantními osobami kompetentních funkcí ve firmách cílových skupin potencionálních zákazníků.