top of page

Konzultační workshopy s omezeným počtem do 15. účastníků na téma

Kompletní životní cyklus B2B prodeje

přímo od realizátorů úspěšných B2B kampaní

Untitled Session03228_edited.png
Michal-Vacek-white-high-res.png

Dovedu Vás k úspěchu,
když budete chtít

Co získáte?

To nejhorší, co můžete udělat, je přestat prodávat!

Představte si, jaké by to bylo mít plně funkční a efektivní životní cyklus B2B marketingu a prodeje, kde každý lead není pouze číslo, ale skutečně potenciální spokojený zákazník. Připojte se k naší komunitě a objevte osvědčené strategie, které vám pomohou dosáhnout udržitelného růstu a budoucnosti plné úspěchů.

V dynamickém světě B2B prodeje musí být každý krok promyšlený a důsledně řízen! Pokud se zaměřujete pouze na část procesu, riskujete ztrátu potenciálních zákazníků, kteří mohou být blízko k nákupu. Naše agentura Český marketing s.r.o. nabízí komplexní přístup pokrývající všechny fáze prodejního cyklu, od identifikace cílového trhu, přes generování leadů, až po péči o zákazníka.
Abyste se seznámili s funkčním know-how B2B marketingu a prodeje, připravili jsme pro vás celodenní workshop

Neváhejte! Vyberte si váš termín workshopu ještě dnes a zjistěte, jak mohou správně nastavené principy a procesy B2B marketingu a prodeje proměnit vaši společnost. Na akci pro maximálně 15 osob společně určitě najdeme cestu k vašemu úspěchu!

Program konzultačních workshopů

E-mailem nic neprodáte!

Ukázky jsou prezentovány v nejmodernějším CRM a podnikovém systému ETIS

  1. Identifikace cílového trhu a segmentace

    • Výzkum trhu a identifikace potenciálních odvětví

    • Zproduktování produktu a služby

    • Segmentace trhu na základě různých kritérií (velikost firmy, geografická poloha, odvětví atd.)
       

  2. Generování leadů

    • Vytvoření strategie obsahu pro přilákání zájmu (blogy, e-knihy, webináře)

    • Účast na oborových akcích a konferencích

    • Využití sociálních sítí a profesních platforem (LinkedIn)

    • Email marketing a outboundové kampaně

    • SEO a PPC kampaně pro zvýšení online viditelnosti
       

  3. Kvalifikace leadů

    • Použití BANT kritérií (Budget, Authority, Need, Timeline) pro hodnocení připravenosti leadu

    • Využití lead scoringu pro prioritizaci leadů
       

  4. Nurturing leadů (péče o leady)

    • Vytvoření personalizovaných emailových kampaní

    • Poskytování hodnotného a relevantního obsahu

    • Pravidelná komunikace a udržování vztahu
       

  5. Prodejní přístup

    • Příprava personalizovaných prodejních prezentací a nabídek

    • Konzultace a demo produkce/služby

    • Řešení případných námitek a poskytování dalších informací
       

  6. Uzavření obchodu

    • Vyjednávání podmínek smlouvy

    • Podepisování smlouvy

    • Implementace a onboarding zákazníka
       

  7. Péče o zákazníka po prodeji

    • Poskytování podpory a školení pro zákazníky

    • Pravidelné sledování spokojenosti a zpětná vazba

    • Upselling a cross-selling strategie

    • Vytváření případových studií a sběr doporučení
       

  8. Analýza a optimalizace prodejního procesu

    • Sledování klíčových výkonnostních ukazatelů (KPIs)

    • Analýza úspěšnosti jednotlivých kroků prodejního cyklu

    • Optimalizace procesů na základě získaných dat a zpětné vazby

Naše služby

bottom of page