Co získáte?
To nejhorší, co můžete udělat, je přestat prodávat!
Představte si, jaké by to bylo mít plně funkční a efektivní životní cyklus B2B marketingu a prodeje, kde každý lead není pouze číslo, ale skutečně potenciální spokojený zákazník. Připojte se k naší komunitě a objevte osvědčené strategie, které vám pomohou dosáhnout udržitelného růstu a budoucnosti plné úspěchů.
V dynamickém světě B2B prodeje musí být každý krok promyšlený a důsledně řízen! Pokud se zaměřujete pouze na část procesu, riskujete ztrátu potenciálních zákazníků, kteří mohou být blízko k nákupu. Naše agentura Český marketing s.r.o. nabízí komplexní přístup pokrývající všechny fáze prodejního cyklu, od identifikace cílového trhu, přes generování leadů, až po péči o zákazníka.
Abyste se seznámili s funkčním know-how B2B marketingu a prodeje, připravili jsme pro vás celodenní workshop
Neváhejte! Vyberte si váš termín workshopu ještě dnes a zjistěte, jak mohou správně nastavené principy a procesy B2B marketingu a prodeje proměnit vaši společnost. Na akci pro maximálně 15 osob společně určitě najdeme cestu k vašemu úspěchu!
Program konzultačních workshopů
E-mailem nic neprodáte!
Ukázky jsou prezentovány v nejmodernějším CRM a podnikovém systému ETIS
-
Identifikace cílového trhu a segmentace
-
Výzkum trhu a identifikace potenciálních odvětví
-
Zproduktování produktu a služby
-
Segmentace trhu na základě různých kritérií (velikost firmy, geografická poloha, odvětví atd.)
-
-
Generování leadů
-
Vytvoření strategie obsahu pro přilákání zájmu (blogy, e-knihy, webináře)
-
Účast na oborových akcích a konferencích
-
Využití sociálních sítí a profesních platforem (LinkedIn)
-
Email marketing a outboundové kampaně
-
SEO a PPC kampaně pro zvýšení online viditelnosti
-
-
Kvalifikace leadů
-
Použití BANT kritérií (Budget, Authority, Need, Timeline) pro hodnocení připravenosti leadu
-
Využití lead scoringu pro prioritizaci leadů
-
-
Nurturing leadů (péče o leady)
-
Vytvoření personalizovaných emailových kampaní
-
Poskytování hodnotného a relevantního obsahu
-
Pravidelná komunikace a udržování vztahu
-
-
Prodejní přístup
-
Příprava personalizovaných prodejních prezentací a nabídek
-
Konzultace a demo produkce/služby
-
Řešení případných námitek a poskytování dalších informací
-
-
Uzavření obchodu
-
Vyjednávání podmínek smlouvy
-
Podepisování smlouvy
-
Implementace a onboarding zákazníka
-
-
Péče o zákazníka po prodeji
-
Poskytování podpory a školení pro zákazníky
-
Pravidelné sledování spokojenosti a zpětná vazba
-
Upselling a cross-selling strategie
-
Vytváření případových studií a sběr doporučení
-
-
Analýza a optimalizace prodejního procesu
-
Sledování klíčových výkonnostních ukazatelů (KPIs)
-
Analýza úspěšnosti jednotlivých kroků prodejního cyklu
-
Optimalizace procesů na základě získaných dat a zpětné vazby
-
Naše služby
Osobní workshop na adrese Vyskočilova 1326/5a, Praha 4 - Michle
Začíná 17. 1.
Od 3 000 českých korunNačítání dostupnosti…
Načítání dostupnosti…
Začalo 13. 1.
Od 1 500 českých korun