B2B WORKSHOP PRO MANAŽERY, OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ ŘEDITELE, JEDNATELE A MAJITELE FIREM
středa 20. září 2023
BRUTÁLNÍ NÁLOŽ KOMUNIKAČNÍCH KANÁLŮ, INFORMACÍ, POSTUPŮ A ŘEŠENÍ PRO EFEKTIVNÍ B2B KOMUNIKACI A PRODEJ
Pro velký zájem dalšího termínu připravujeme další workshop
PŘÍMO OD REALIZÁTORŮ KAMPANÍ



Místo konání: Národní technická knihovna, Technická 2710/6, Praha 6, stanice metra A Dejvická, s parkování v garáži budovy v ceně á25/hod. a v okolí.
Omezení počtu účastníků: max. 150
Doba trvání: celodenní akce 9:00 až 17:00 / 8:00 až 9:00 registrace
Workshop je určen především pro obchodní a marketingové ředitele, jednatele a majitele B2B firem (viz. podmínky registrace).

Omezený počet míst

Program workshopu

Parkování a vstup do budovy
Pod budovou Národní technické knihovny jsou k dispozici garáže v ceně á25,-Kč/hod. V okolí budovy je několik parkovacích zón nebo můžete přijet metrem trasou A do stanice Dejvická. Vstup do budovy hlavním vchodem.
Moderátor
Workshopem vás bude provázet moderátor Petr Vojnar, specialista na komunikační dovednosti, sebeprezentaci, public speaking a rétoriku a majitel Akademie sebevědomého řečníka.
8:00 až 9:00
Registrace účastníků
Registrace, karta účastníka, převzetí materiálů, breakfast, káva a nápoje.
9:00 až 9:45
Tajemství principů a detailů úspěšného B2B prodeje
Budete překvapení, rozčarovaní, naštvaní a psychicky rozhození, dotknu se vašich nejslabších míst, ale dovedu vás k jádru úspěšného B2B prodeje! V tomto prvním vstupu vám ukáži, jak se prakticky ve všech firmách porušují samotné principy obchodní B2B komunikace a na konkrétních příkladech vám demonstruji, jak tato porušení ničí váš business, aniž byste o tom věděli. Následně vám předám tajné komunikační principy a postupy obchodní komunikace Českého marketingu, které jsme vytvořili z řešených problémů u našich klientů a ze stovek našich úspěšných B2B kampaní.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.
9:45 až 10:00
Přestávka s občerstvením.
10:00 až 10:45
Jak vyjednávat a uzavírat prodej?
Cílem obchodní komunikace je PRODAT. Vyjednat dohodu můžete až ve chvíli, kdy jste prošli všemi obchodními procesy (viz. principy obchodní komunikace) a kdy je klient připraven. Jak vyjednat výhodné podmínky a uskutečnit samotný prodej? To se dozvíte ve vstupu na téma "vyjednávání".
Přednášející: Adam Dolejš, ředitel Asociace vyjednavačů z.s.
10:45 až 11:00
Přestávka s občerstvením.
11:00 až 12:00
Komunikační postupy, kanály a akviziční kampaně
V tomto druhém mém vstupu se podíváme se na nejúčinnější komunikační kanály B2B prodeje. Projdeme kompletní komunikační proces a postup prodeje, přípravu a realizaci kampaní a řešení controllingu obchodních zástupců. Představíme vám také vyzkoušené know-how principů, postupů, procesů a řešení obchodní komunikace, které vede ke klientovi, urychluje životní cyklus prodeje a které restartuje váš B2B business na vyšší úroveň a výkon.
Přednášející:
Michal Vacek, specialista na obchodní komunikaci, jednatel Český marketing s.r.o.
Jana Vondrušková, vedoucí komunikačního centra Český marketing s.r.o.
Marek Schwarz, obchodní manažer Český marketing s.r.o.
12:00 až 13:00
Oběd a nápoje formou švédského stolu.
13:00 až 13:45
Analýzy zahraničních trhů a expanze do zahraničí
Rozšířit podnikání na další trhy je efektivním způsobem, jak zvýšit zisky a rozložit rizika. Má to ale háček. Musíte expandovat tam, kde je po vašem zboží poptávka, kde je velká kupní síla a kde není nabídka vašeho produktu přesycená. To se v dnešní době nedá dělat bez penetračních analýz zahraničních trhů. V tomto vstupu se dozvíte, proč je důležitá expanze do zahraničí, jak se vytvářejí analýzy zahraničního trhu, co je výsledkem takovéto studie a jaké jsou nejefektivnější nástroje pro expanzní kampaně.
Přednášející: Denis Drexler, produktový manažer ExportPilots.
13:45 až 14:00
Přestávka s občerstvením.
14:00 až 14:45
Rizika a řešení kybernetické bezpečnosti v B2B
Prostředí obchodních zástupců B2B komunikace a obchodu patří mezi nejrizikovější prostředí z pohledu kybernetických útoků. Nejde tak ani o blokování zařízení a výpalné, ale zejména o zcizení stěžejních obchodních a kontaktních informací pro použití třetích stran, o čemž uživatelé s správci ani nevědí. Představíme vám první unikátní kombinaci nástrojů, služeb a vzdělání, která zajistí ochranu vašich zařízení, mobilních telefonů, účtů, krypto měn a identit na světové úrovni. Ukážeme vám, proč nestačí externí zálohování, zabezpečení přes VPN a šifrování, jako nedostatečný standard.
Pednášející:
Daniel Tanner ze společnosti Brilliant World s.r.o.
14:45 až 15:00
Přestávka s občerstvením.
15:00 až 15:45
Jak dělat nábor obchodních zástupců?
Na obchodních zástupcích jsme závislí snad všichni. HR - nábor zaměstnanců je v dnešní měnící se době sám o sobě velmi náročným oborem. Nábor obchodního zástupce je však speciální disciplína, která svými požadavky, procesy, právními a pracovními podmínkami a obtížností výsledku patří v HR k vrcholu umění. Jakmile neznáte nebo porušíte principy a procesy v této disciplíně, budete chodit pořád dokola bez větších výsledků. Ukážeme vám, řešení.
Přednášející:
Marek Zelina a Anna Schwarzová ze společnosti Novitim s.r.o.
16:00
Losování o hodnotné ceny B2B prodeje
1. Český marketing s.r.o. Testovací akviziční kampaň START1000 pro oslovení 200 speciálně vybraných cílových firem, včetně přípravy zdarma.
2. Brilliant World s.r.o. Roční služba špičkové kybernetické ochrany pro jeden PC a jeden mobilní telefon zdarma.
3. ExportPilots Rešerše exportního potenciálu v rámci Evropy v hodnotě zmapujeme váš segment a vytipujeme ty evropské trhy, kde na základě dat máte nejlepší předpoklady uspět.
4. Novitim s.r.o. Přesná, efektivní, rychlá a nepoměrně výkonná diagnostika osobnosti Novitim Complete při procesu náboru zaměstnanců v rámci seberozvoje a celkového životního přehledu. Jasně ukazuje přednosti i případné slabiny respondenta. Součástí výstupu z diagnostiky je i 60 minut konzultace výstupu se specialistou konzultantem.
od 16:45
Ukončení workshopu
Přehrání v mobilním telefonu
Pořadatel
Společnost Český marketing je direct marketingová a komunikační agentura, která za posledních 17 let zrealizovala stovky úspěšných akvizičních kampaní na míru, implementovala nemálo datových a obchodních systémů a za posledních 7 let se stala lídrem ve vyhledávání, oslovování a sjednávání osobních a on-line schůzek cílových skupin a v kompletním outsourcingu segmentu B2B . Díky získaným mnohaletým zkušenostem a našim schopnostem máme ucelený, dokonalý a objektivní přehled o poměru potřeb a nezájmů B2B trhu a o reálné efektivitě akvizic v široké škále produktů a služeb v nejrůznějších oborech. Všechny získané zkušenosti Vám předají nejen profesionálové z agentury Český marketing, ale i naši pečlivě vybraní a vyzkoušení smluvní partneři, jejichž služby a produkty přímo navazují na B2B komunikaci a prodej. Na tomto workshopu tak dostanete kompletní a ucelený balík praktických informací, názorů a ukázek od získávání a komunikace studených Leadů, přes efektivní komunikaci s nimi, až po uzavření prodeje, a to od lidí, kteří se neživí poradenstvím, ale od profesionálů, kteří klientské akvizice a B2B prodej přímo realizují. A to je rozdíl!
Téma workshopu
Pod záštitou pořadatele Českého marketingu máte mimořádnou příležitost získat informace, kanály, nástroje, řešení, praktické zkušenosti, tajemství a know-how znalostí přímo od lidí, kteří B2B kampaně realizují na vlastní kůži, a to na téma B2B komunikační a prodejní kanály, principy obchodní komunikace, řízení obchodních zástupců a řízení akvizic. Přesto, že se téma zabývá především segmentem B2B, může být tento workshop vhodný i pro obchodní ředitele v segmentu B2C proto, že se mnoho produktů a služeb pro privátní koncové zákazníky z právních důvodů omezených možností oslovení transformuje přes firemní sektor a že principy obchodní komunikace jsou stejné.
To však není vše!
Za dobu naší činnosti jsme na vlastní náklady otestovali mnoho akvizičních komunikačních kanálů a nástrojů, abychom z nich vybrali pouze ty, které skutečně fungují s nejvyšší efektivitou koncového oslovení a prodeje. Byli to například sociální sítě, e-mailový marketing, podcasty, chatboty, PPC, SEO apod. Představíme Vám vyzkoušené nejefektivnější nástroje a propojíme vám v hlavě nové možnosti k výběru vašich prodejních strategií. Z našeho workshopu se tak stává informační kanál, školení a získání unikátního know-how efektivního prodeje B2B segmentu, a to přímo od skutečných realizátorů a implementátorů z praxe.
Občerstvení a jídlo
Součástí workshopu bude oběd formou švédského stolu a dopolední a odpolední coffee break s občerstvením.
Soutěž o konkrétní ceny služeb zdarma viz. program
Na konci workshopu proběhne losování o hodnotné ceny v podobě služeb Českého marketingu a jeho partnerů.
Cena a podmínky registrace
Cena vstupného pro jednu osobu: 5.000,-Kč bez DPH
V ceně: vybrané přednášky pořadatele a partnerů společnosti Český marketing formou workshopu, pronájem sálu, občerstvení, oběd, šatna.
Jedná se o akci pro uzavřenou společnost koncových zákazníků nejen obchodních a marketingových ředitelů, manažerů, jednatelů a majitelů firem, ale i manažerů a dalších pracovníků především ze segmentu B2B.
Český marketing s.r.o. nebude z konkurenčních důvodů zveřejňovat účastníky workshopu.
Na tuto akci nebudou vpuštěni konkurenční firmy a osoby Českého marketingu v nejširším spektru marketingových služeb. Není určena ani pro pořadatelé školení, poradce a dodavatele marketingových služeb. Workshop je určen výhradně přímým koncovým uživatelům, kteří dané služby využívají přímo pro sebe.
Nahrávání a pořizování záznamů ze strany účastníků je z důvodů ochrany osobních a obchodních informací zakázáno.
Český marketing ctí obchodní a konkurenční ochranu účastníků. Účastí na workshopu účastník souhlasí s pořízením video-audio záznamů pořadatele pro propagační účely, avšak případné zveřejnění jejich částí nebude obsahovat obličeje a identifikátory účastníků. O povolení může Český marketing požádat dodatečně.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Ukázky akcí Českého marketingu
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |