Co děláme
01
VYBEREME CÍLOVOU SKUPINU FIREM
02
VYHLEDÁME A SPOJÍME
SE S KOMPETENTNÍ
OSOBOU VE FUNKCI
03
PŘEDSTAVÍME
A VYSVĚTLÍME
VAŠE ŘEŠENÍ
04
OVĚŘÍME NÁKUPNÍ
MOŽNOSTI A SJEDNÁME SCHŮZKU
05
POSKYTNEME ON-LINE
CONTROLLING OD
PRVNÍHO HOVORU
PRODEJNÍ PODPORA OBCHODNÍCH ZÁSTUPCŮ
Náš akviziční komunikační systém postavený na aktivním telemarketingu do firem START1000 se výrazně liší komunikací, obsahem, portfoliem služeb, funkcemi, kvalitou, controllingem, a především výsledkem služeb, od ostatních dodavatelů tzv. on-line i off-line B2B leadů a sjednávání schůzek v rámci aktivního outbound B2B telemarketingu. Díky naší automatizaci jsou naše služby za velmi přijatelné ceny a pro naše zákazníky efektivní, což dokazují naše reference a min. 95% opakovaných kampaní. Naše asistentky již mají zkušenosti a specializují se na komunikaci B2B produktů v segmentech IT aplikací a řešení, HR, výroby, marketingu, průmyslu, logistiky a skladování a v dalších služeb a produktů. Máme to, co nemají ostatní. Vlastní databázi firem GDO - Green DATA on-line s funkcemi přesného výběru cílových skupin a s nejkvalitnějšími telefony, nejmodernější IT systémy v segmentu evropských call center a komunikace, vlastní VIP operátory telemarketingu, vlastní aplikaci maileru se 100% doručitelností emailů s kontrolou doručitelnosti, vlastní precizní on-line controlling otevřený klientovi od prvního hovoru, vlastní akademii a speciální školení obchodní komunikace, vlastní tým manažerů a především vlastní know-how s 15 letou zkušeností. Předávané schůzky jsou ihned kontrolované našimi supervizory a týdně odsouhlasené objednatelem. Jedná se o nadstandardní služby a funkce, které je potřebné vyzkoušet a poznat.
UŽ NEMUSÍTE ...
-
vyhledávat, nakupovat a čistit databáze firem
-
řešit nefunkčnost telefonních čísel v databázi
-
vytvářet produkt
-
vytvářet proces kampaně
-
vymýšlet komunikační strategii a call skript
-
řešit zjišťování a zastižení kompetentních osob ve firmách
-
vysvětlovat svůj produkt a jeho výhody
-
zjišťovat prodejní petenciál ve firmách
-
sjednávat termíny schůzek
-
zapisovat a evidovat infromace o komunikaci
-
řešit správu databáze a kontaktů kampaně
-
řešit odložené telefonáty odložených zájmů
-
vyhodnocovat výsledky akvizice
-
... a mnoho dalších operací potřebných pro akvizici.
ON-LINE CONTROLLING IHNED PŘI SPUŠTĚNÍ VAŠÍ KAMPANĚ
Nejsme klasická agentura a call centrum, u které čekáte na výsledky! Český marketing nevnímá kampaň jako jednorázovou dodávku, ale jako úzkou spolupráci s cílem vyrvořit svému klientovi nový komunikační a prodejní kanál, který se stane součástí jeho výkonostního prodeje. Proto hned na začátku spuštění každé kampaně dostanete přístup do svého "on-line controllingu", který je on-line napojen na data kampaně a ve kterém můžete průběžně kontrolovat a vyhodnocovat průběh a výsledky a společně s námi neustále zlepšovat maximální výkon svého prodeje.