čt 16. 4. | JIŽ ODVYSÍLÁNO

JAK PLÁNOVAT A REALIZOVAT KRIZOVÝ MANAGEMENT (1)

Již roky před COVID-19 jsme řešili krizové stavy ve firmách. Dnes naše zkušenosti využíváme při vytváření plánů krizového řízení a realizaci krizového managementu. Co všechno řešit a jak dělat krizové řízení se dozvíte na našem webináři zdarma.
Registrace je již ukončena.
JAK PLÁNOVAT A REALIZOVAT KRIZOVÝ MANAGEMENT (1)

Čas a místo

16. 4. 2020 14:00
JIŽ ODVYSÍLÁNO

O události

Přednášející:  Ing. Jaroslav Skoták, MBA,  Interim manager skupiny manažerů Skoták CONSULTING

Nejaktuálnější témata dnešní doby: KRIZOVÝ MANAGEMENT

 

Název KRIZOVÝ MANAGEMENT je dnes nejaktuálnější téma dnešní doby u podnikatelů a ve firmách. Do tohoto oboru dnes ale spadají další analýzy, postupy a řešení, která nás dříve ani nenapadla. Jak v dnešní složité době dělat správná rozhodnutí, krizový management a případně jak zakonzervovat svou firmu a otevřít ji kdy bude třeba? Na tyto otázky se Vám bude snažit odpovědět krizový manažer Ing. Jaroslav Skoták, a jednatel komunikační agentury Český marketing s.r.o. Michal Vacek.

Co se můžete dozvedět a na co se můžete ptát?

  • Interim manager - zajištění substitucí řídících      pracovníků ve firmách zejména v krizové době
  • Krizový management - Implementace ve společnostech v      kontextu řízení společností s ekonomickou problematikou, ale např. i v      Částech společnosti, tedy vedení obchodních oddělení při poklesů prodejů,      nákupních oddělení, při výpadků dodavatelů apod.
  • Interní logistika a reverzní logistika
  • Zavádění automatizace a to jednak skladové, ale i      procesní
  • Restrukturalizace společností a fúze v krizové situaci
  • Procesy ve fázi předúpadkové, úpadkové a      restrukturalizační
  • Řízení cash flow, při prediktativně snížených příjmech      současných nákladech a v budoucnosti
  • Minimalizace režijních výdajů
  • Řešení druhotné platební neschopnosti 
  • Rozvoj příležitostí pro generování dalších příjmů
  • Sdílení zaměstnanců a převedení na jiná pracovní místa
  • Řízení krizové komunikace k zaměstnancům a ve vedení
  • Vyjednávání s odběrateli a s dodavateli v krizové      situaci

Výpočet křivky výsledků na konci roku, modulace zisku/ztráty