B2B TELEMARKETING START1000

předáváme nové zákazníky obchodním zástupcům a manažerům

do kalendáře, emailu, SMS, CRM nebo API

Co je B2B telemarketing START1000?

Telemarketing START1000 se výrazně liší obsahem, portfoliem služeb, funkcemi, kvalitou, controllingem a především výsledkem služeb, od ostatních dodavatelů tzv. leadů a schůzek v rámci aktivního outbound B2B telemarketingu. Máme vlastní databázi firem GDO - Green DATA online s funkcemi přesného výběru dle cílových skupin a s 94% dovolatelností telefonních čísel, vlastní Call Centrum a vlastní VIP operátory telemarketingu,  vlastní aplikaci maileru pro odesílání a 100% doručitelnost emailů a vyřizování odpovědí operátorem, vlastní controlling otevřený Vám jako klientovi, vlastní školení a akademii obchodní komunikace, vlastní IT systémy apod. Naše call centrum sjednává osobní obchodní schůzky online kontrolované a týdně odsouhlasené objednatelem. Kromě standardní obsluhy odchozích hovorů se v rámci konkurenční ceny jedná o nadstandardní služby a funkce, které je potřebné vyzkoušet a poznat. V našem call centru propojujeme nejmodernější technologie VOIP volání, aktivní a pasivní telemarketing, osobní emailing, online controlling, a školení obchodních zástupců dohromady a dodáváme službu kompletní obchodní komunikace na míru.

Aktivní telemarketing (outbound)

  • Aktivní sjednávání a plánování osobních obchodních schůzek pro obchodní zástupce, manažery a ředitele firem.

  • Předávání živých leadů

  • Aktivní průzkumy trhu.

  • Aktivní pozvání na výstavy, školení, kurzy, workshopy, akce, do velkoobchodních showroomů, apod.

  • Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům – cross-selling.

  • Znovuzískání ztracených zákazníků.

  • Retence zákazníka a podávání informací.

  • Informování zákazníků o novinkách.

  • Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům – pre-sales.

  • Sběr, aktualizace a oprava kontaktů a informací.

Cena telemarketingu

Nás neplatíte za to, že děláme, že děláme! Náklady našeho call centra Vás nezajímají. Cena za telemarketing je za předaného živého zákazníka s 50% relevantností prodeje. Přímo "na Váš stůl" = do Vašeho emailu, kalendáře, SMS, CRM nebo API Vám předáváme kompletně telefonicky vykomunikované zákazníky statusem hovoru Osobní schůzka, Předáno manažerovi, Objednávka, Vyplněný dotazník, apod. Týdně společně schvalujeme relevantnost leadů. Kampaně realizujeme již od 10 až 20 leadů.

Proč osobní a online schůzky?

Všude slyšíme pojmy sociální sítě, internetová reklama, digitální marketing, komunikační mix, segmentace trhu a zákazníků, akvizice, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán a spoustu nabídek různých lekcí, školení a služeb. Když pomineme fakt, že PPC, internetová reklama, sociální sítě, apod. generují cca 70% fejků, nerelevantních prokliků, poptávek, zvědavců apod., je potřebné si uvědomit, že zejména sociální sítě vám přináší pouze studené kontakty, které tak jako tak stejně musíte posunout na vyšší úroveň marketingové komunikace a tou je telefonát s cílem osobní schůzky.  My začínáme od úrovně telefonátu! Kontaktujeme kompetentní cílové osoby ve firmách, děláme akviziční hovory, začínáme budovat důvěru se zákazníkem a sjednáváme obchodní osobní schůzky pro obchodní zástupce, obchodní manažery, jednatele, majitele apod. My totiž víme, že pouze osobní schůzkou můžete získat důvěru zákazníka a prodat B2B produkt nebo službu. Aby byl váš B2B prodej efektivní, připomeneme vám, co všechno se musí řešit.

Mnoho firem a call center se již snažilo a snaží řešit navolávání osobních schůzek v B2B segmentu pro své obchodní zástupce a mnoho jich pohořelo v samotné realizaci. Proč tomu tak je?

Co potřebujeme ke jednávání schůzek?

Navolávání schůzek operátorem je komplexní a náročný obor telemarketingu, který sám o sobě obsahuje mnoho operací a částí. Vynecháním nebo oslabením jedné části se celý proces naruší a skolabuje. Co je navolávání osobních schůzek, co je aktivní B2B telemarketing (outbound) a co k tomu potřebujete?

B2B produkt a služba

V první řadě k tomu potřebujete komunikačně a prodejně připravený produkt nebo službu, připravenou pro telefonní, potažmo osobní komunikaci. To většina firem silně podceňuje. Říkáme tomu zproduktování produktu nebo služby, které musí být provedeno i pro výrobu prodejní www stránky, na které bude v telefonické komunikaci klient odkazován. Jedná se o umění verbálně, stručně a výstižně předat informaci a motivaci klinetovi.

Kalkulace B2B produktu a služby

Pokud to máte produkt, přichází na řadu často i znovu kalkulace, protože firmy kupodivu často nepočítali odpovídající nebo dokonce žádné náklady na obchod, prodej a marketing obecně.

Databáze firem s telefony

Jednou z hlavních částí, která B2B telemarketing silně ovlivňuje je databáze firem. Přesný výběr cílových skupin, dovolatelnost telefonních čísel, rychlost zpracování a implementace do call aplikace apod. je nedílnou součástí a podmínkou úspěšné telemarketingové kampaně.

Call skript

Následuje výroba call skriptu, který má za úkol přepojit se na správnou kompetentní osobu, představit firmu, představit produkt nebo službu, motivolat zákazníka přidanou nadhodnotou a zároveň identifikovat a ověřit kupní sílu, stav a zájem potencionálního zákazníka o váš produkt nebo službu. Call skript nemůže vyrobit nikdo bez detailního prostudování produktu nebo služby a jen jako jednu verzi pro použití. Stalo se nám, že jeden z nejznámějších poradců, kouč a lektor na sociálních sítích, který i napsat knihu o telemarketingu, nám vyrobil call skripty, přičemž mu stačilo předat informace o produktu velmi stručně telefonicky a písemně emailem. Za dvě varianty call skriptu jsme zaplatili 20.000,-Kč a výsledkem byl zcela obyčejný nefunkční text.

Základem naší služby START1000 je osobní převzetí a školení produktu nebo služby a důkladné prostudování z pohledu prodejnosti a komunikace. Vždy musíme tzv. zproduktovat produkt nebo službu tak, aby byla pro konečného zákazníka vypovídající, zajímavá a přínostná a aby měl zákazník důvod se chtít sejít. Vyrobit výchozí call skript telemarketingu pro volání ale není to jediné. Call skript se běžně dolaďuje, předělává a upravuje v průběhu prvních hovorů a není výjimkou, že máme 7 a více variant, než je komunikace skutečně funkční. To bez průběžného náposlechu hovorů a časově náročné práce nejde. K tomu nám i našemu zákazníkovi pomáhá naše aplikace Green STATISTICS online.

Kalendář ke sjenání osobních schůzek

Ani kalendář osobních schůzek, kam se zapisují termíny obchodním zástupcům, není jednoduchá věc. Sjednávání osobních schůzek u klineta a samotný kalendář schůzek musí řešit časové zařazení schůzek zasebou, pokud možno bez prostojů, krátkou dojezdovost mezi schůzkami, online přístup do kalendáře obchodního zástupce, řízení většího počtu obchodních zástupců na mikro regiony, apod. V tom máme velké zkušenosti a vlastní, pro klienta jednoduchý a funkční systém.

Online ontrola operátorů a kampaně klientem

​Sjednávání osobních schůzek se neobejde bez velmi sofistikovaného kontrolního systému. V momentě, kdy sami firmy a začínající call centra začnou realizovat telemarketing postupně poznají, co všechno k telemarketingu potřebují. Ani nejmodernější VOIP ústředny nedokáží generovat výstupy, analýzy a statistiky tak, jak skutečně potřebujete a srozumitelnou formou. Protože jsme propojeni s IT společností, vyvinuly jsme aplikaci "Green STATISTICS online", která je přes API napojena na veškeré databáze call aplikace a zobrazuje požadované výsledky v reaálném čase.  Náš klient tedy má přístup do controllingu celé kampaně již od prvního hovoru operátorů, srozumitelnou cestou vidí celou databázi volání, všechny výsledky kampaně a může s námi okamžitě spolupracovat v ladění komunikace a call skriptu.

Controlling kampaně

A pak je tady controlling B2B temarketingu, který musí objednateli od prvního hovoru zobrazovat detailní výsledky kampaně na úrovni statusů hovorů, procentuální úspěšnost B2B kampaně, počtu předaných obchodních leadů i dle jejich typu, vyfltrovat podle operátorů a jejich času volání, umožňovat poslech hovorů, export volané databáze a ještě mnohem více. Objednatel musí mít od prvního hovoru kontrolu nad průběhem kampaně.

Operátoři call centra a telemarketingu

​Operátoři call centra je téma samo o sobě. Řešit nábor, odměny, pracovní dobu, migraci, výpadky, kvalitu komunikace, školení, technické zázemí, stabilitu na kampani apod. je někdy na lidské síly a je potřebné v tom mít systém, který skutečně funguje.

Zázemí

O lidech, kteří výše uvedené části telemarketingu řeší a spravují asi nemusíme mluvit. Je dalších desítky drobnějších, ale neméně důležitých částí, bez kterých B2B call centrum nemůžete efektivně provozovat a mnoho firem už to ví. Proto jsme vyvinuli kompletní službu start1000 jako outsourcing call centra se specializací na B2B telemarketing, který náklady a koncové ceny za telemarketing snižuje na minimum.

FORMULÁŘ POPTÁVKY

START1000 provozuje

Český marketing s.r.o.

Terronská 727/7

Praha 6 - Bubeneč, 160 00  Česko

IČ: 01438123, DIČ: CZ01438123

(založeno 5. listopadu 2007 a po smrti jednatele firma převedena z předchozího IČ:28179617)

  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Odesláním registrace uděluje uživatel - provozovateli souhlas se zpracováním jeho osobních údajů, zadaných v rámci registrace za účelem jejího vyřízení. V souladu s §7 odst. 3 zák.č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a s právními předpisy pro ochranu osobních údajů České republiky a Evropské unie je provozovatel oprávněn zasílat uživatelům, jejichž e-mailovou adresu získal v rámci poskytnutí služeb uživatelům, obchodní sdělení, týkající se produktů a služeb Český marketing s.r.o. na tuto e-mailovou adresu. Tento souhlas má uživatel možnost kdykoliv bezplatně odvolat odpovědí na obchodní sdělení v požadovaném formátu.

© Autorská práva Český marketing s.r.o.                       Podmínky ochrany osobních údajů