WORKSHOPU SE ZÚČASTNILO PŘES 60 PLATÍCÍCH UČASTNÍKŮ

9. 9. 2015 proběhl v Hotelu Hilton Prague školící workshop pořádaný společností Český marketing s.r.o. na téma

TAJEMSTVÍ, JAK POMOCÍ MARKETINGOVÝCH DATABÁZÍ 
VYHLEDAT, OSLOVIT A ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY



Reakce účastníků

Vážený pane Vacku,
velice Vám děkuji za možnost zúčastnit se včerejšího workshopu a poznat Vás osobně. Vaše část prezentace měla výbornou kompozici z hlediska struktury i obsahu, teorie šla ruku v ruce s praxí, byla jasným návodem, jak si vybudovat základnu leadů pro svůj business a naplnit prodejní pipeline. O tom, že ovládáte své "řemeslo" skvěle, nemůže být sporu. :-). Hezký zbytek dne a těším se příště na viděnou
Ing. Radek Votruba / business mentor Perfectia
----------------
Děkuji za možnost účastnit se unikátního setkání v příjemném prostředí hotelu Hilton PRAGUE. Obzvláště chválím zvolená témata, která pro mě osobně měla velmi předanou hodnotu tím, že zde zazněla řada příkladů z praxe. Nový pohled na získávání a následné efektivní využití dat mě nasměroval k uvědomění, že obchod jde dělat stále s lehkostí a radosti. Je potřeba být však otevřený novým možnostem a nástrojům, které nám mohou práci v dnešní chaotické době výrazně usnadnit. Těším se na další setkání ;).
Zdraví, Pavel Strouhal, Emerald Concepts
----------------

Program:
 
8:15 - 9:00Registrace účastníků a breakfast. Káva a čaj, mini jablečný štrůdl, žitný chléb se sýrem brie, chlebíčky s rajčaty a mozzarellou, celé ovoce, nealko nápoj dle výběru.
 
9:00 - 10:00

JAK POMOCÍ MARKETINGOVÝCH DAT PŘESNĚ VYHLEDAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY  Speciální přednáška o marketingových databázích. Jak je důležité a jaké jsou možnosti analyzovat vlastní klientská data? Legislativa, zdroje, kompletnost, informační hodnota, možnosti využití, aktuálnost, propojení, obsah, čištění a obohacení vlastních databází. Ukázka přesných výběrů a výstupů cílových skupin z marketingových databází. 
Přednášející za Český marketing s.r.o. ředitel Michal Vacek.

 
10:00 - 10:1515 minutová přestávka.
 
10:15 - 11:15EFEKTIVNÍ A NEEFEKTIVNÍ ZPŮSOBY OSLOVENÍ - DIRECT MARKETINGU Prozradíme vám, jak je důležitý komunikační skript, produkt a jeho název. Probereme neefektivní způsoby a chyby direct marketingu a prakticky vám ukážeme dva nejmodernější způsoby oslovení nových zákazníků a sběru informací, na kterých můžete postavit váš nový obchod.
Přednášející za Český marketing s.r.o. ředitel Michal Vacek.
 
11:15 - 11:3520 minutová přestávka. Dopoledni coffee break - červené jablko a šunka, káva nebo čaj, výběr jablečných muffinů, toustový chléb s Pražskou šunkou a sýrem, croissant s míchanými vajíčky, rolovaný sendvič s rajčaty a koriandrovým guacamole.
 
11:35 - 12:35VŠE CO CHCETE VĚDĚT O EMAILOVÝCH ADRESÁCH, EMAILINGU A APLIKACÍCH NA ROZESÍLÁNÍ EMAILŮ Jak nepoužívat a naopak jak používat emailové adresy a emailing v direct marketingu. Jak zvládnout nástrahy, zdroje, legálnost, použití, sběr a maximální využití emailových adres. Ukážeme vám, jaké funkce musí obsahovat nástroj na rozesílku emailů, aby byla vaše zpráva doručena. Představíme vám nejnovější funkce a trendy emailových aplikací.
 
12:35 - 12:5015 minutová přestávka.
 
12:50 - 13:50CO JE REDIRECT MARKETING A PROČ HO POUŽÍVAT Jak zvýšit response vašich kampaní o desítky procent. Jak zvýšit obrat u stávajících zákazníků. Implementujte do své firmy redirect marketing!
 
14:00Oběd formou švédského stolu – The Roll-In “BUSINESS MAN” Luxusní oběd v příjemném prostředí hotelu Hilton Prague se studenou, individuální, teplou kuchyní a dezerty s kávou.
 

Cena workshopu pro 1. osobu:  3.200,-Kč
Cena pro každou další osobu na IČ:  2.700,-Kč

  • ceny jsou uvedeny bez DPH
  • cena obsahuje prostory, školení, občerstvení a oběd
  • pořadatel si vyhrazuje právo neposkytnout účastníkovi, který se včas nezaregistroval oběd
  • doba trvání od 9 do 15 hodin
  • přednášky jsou v českém jazyce
  • placené parkování v areálu hotelu Hilton Prague a okolí:
  • doprava: metro trasa B - Florenc

Cíl workshopu:

Naším přáním a cílem je vám předat bohaté zkušenosti v oblasti databázového marketingu a komunikačních systémů. Chceme vás inspirovat k novým nápadům jak oslovit a získat nové zákazníky a jak si udržovat jejich pozornost a věrnost.

Jak se zaregistrovat?

Počet účastníků na Workshopu je omezen na 80 míst. V případě vašeho zájmu včas zaregistrujte počet svých účastníků přes Registrační formulář.

A jako bonus slosování o ceny

Na konci workshopu proběhne slosování o tři hlavní ceny, kterými jsou vstupenky do pražských divadel.


Pořadatel:
Český marketing s.r.o.
Terronská 727/7, 160 00 Praha 6
tel.: 603 114 663
e-mail: workshop092015@ceskymarketing.cz
www.ceskymarketing.cz