SNÍDANĚ NA TÉMA

Jak na obchodní komunikaci k získání objednávek


Adresa konání: Ovocný trh 572/11, Staré Město, 110 00 Praha 1
Čas konání: vždy 8:30 - 10:00 hod.
Cena: ZDARMA

Kdo je váš zákazník?

St 11. listopadu registrujte se

Mnoho firem oslovuje slepé kontakty a nepřesné cílové skupiny, protože ani přesně neví, kdo je jejich zákazník. Jen to odhadují. Každý nepřesně oslovený telefonní hovor nebo každý nepřesně odeslaný dopis je obrovská ztráta v nákladech a efektivitě kampaně. Ukážeme vám, jak na základě dat z vašeho účetního programu nebo z vašeho CRM umíme určit přesné cílové skupiny, které u vás dělají obraty nebo vás poptávají. ŘEKNEME VÁM, KDO JE VÁŠ ZÁKAZNÍK.

-------------------------------------------------------------------

Jak správně vybrat cílové skupiny pro marketing?

Čt 19. listopadu registrujte se

Přesnost výběrů databází pro kampaně se dnes silně podceňuje. Nepřesnost generuje vysoké ztráty v nákladech na direct mail, telemarketing apod. Každý zbytečný dopis a každý zbytečný telefonát prohlubuje neefektivnost kampaní. Pokud chcete získat skutečně přesnou cílovou skupinu svých nových zákazníků pro oslovení, naučíme vás tvořit přesná zadání a přesné výběry cílových skupin z databáze firem České republiky. Není podstatné, jakou aplikaci používáte. Jde o to vás naučit, jaké parametry zadání musíte požadovat a použít. Praktické ukázky a výuka je prováděna v naší aplikaci Green DATA online, která patří ke špičce v oboru.

-------------------------------------------------------------------

Jak přizpůsobit telemarketing změnám chování zákazníků!

St 25. listopadu registrujte se

Zapomeňte na spekulativní teorie, jak se dělá telemarketing. Doba i chování zákazníků se změnilo. My vám ukážeme praktické důvody, řešení, nástroje a postupy jak použít aktivní telemarketing jinak a lépe. Naučíme vás, jak se staví optimální produktová komunikace a call skript hovoru, jak se dají srozumitelně a rychle kontrolovat výsledky kampaně a jak nastavit celý projekt a kampaň tak, aby používala všechny komunikační nástroje, byla maximálně efektivní a navíc sbírala velmi hodnotné údaje k další práci s potencionálními zákazníky. Ukážeme vám to na vlastní nezávislé CALL aplikaci, která je použitelná pro jakékoliv systémy.

-------------------------------------------------------------------

Jak zdesetinásobit Challenge-response poštovního direct mailu!

Út 1. prosince registrujte se

Mnoho manažerů pohořelo na výsledcích poštovního direct mailu. Lámou si hlavu, co udělali špatně. Zcela vám změníme pohled na direct mail a řekneme vám co musí být cílem, obsahem a výsledkem direct mailové kampaně. Naučíme vás jak pomocí direct mailu sbírat data a rovnou navázat komunikaci a vztah se zákazníkem. Ukážeme vám, jak docílit až 25% response poštovního direct mailu. Navíc vám vysvětlíme, jak dělat tzv. VIP direct mailin.

-------------------------------------------------------------------

LinkedIn jako účinný komunikační nástroj B2B

Út 8. prosince

Jsou zákazníci, kteří upřednostňují určité komunikační kanály před ostatními. A jsou zákazníci, kteří visí na zařízeních a odpoví vám ihned. Takovým se stává dnešní svět. Otestovali jsme LinkedIn a světe div se! Lidi ze světa B2B komunikují, chtějí informace a chtějí navazovat vztahy. Záleží jen na tom, jak s nimi budete umět komunikovat. "Mám pravdu Petře?"

-------------------------------------------------------------------

Jak udělat z emailingu nejsilnější a legální komunikační nástroj?

Čt 10. prosince

Není důležité, jaký emailingový nástroj nyní používáte. Je důležité vědět, co od něj chcete a jak ho využít jako automat na vysoce personifikovanou komunikaci se zákazníkem. Ukážeme vám, jak si může emailingový nástroj povídat s databází zákazníků, CRM apod. na téma, které zákazníka zajímá. Předvedeme vám reporty, funkce, nástroje a vychytávky pomocí emailingového nástroje Maikit. Napojíme data a na workshopu vám zašleme email, který vás osloví.

-------------------------------------------------------------------