MARKETING BREAKFAST

NEJBLIŽŠÍ MARKETINGOVÁ SNÍDANĚ JIŽ 28. června 2018
kalendář našich oblíbených snídaní na téma, které vás nejvíce zajímá

Naše Marketingové snídaně jsou oblíbenou možností k odborné konzultaci se specialisty na dané téma a na místě vyvolávají diskusi a přátelské povídání s lidmi v daném oboru. Účastníci si odnášejí nové pohledy, názory, zkušenosti a informace, které by jinak vyhledávali jen velmi obtížně nebo vůbec. Neváhejte a vyzkoušejte jednu z našich snídaní.


POZOR! ÚPRAVA MARKETINGOVÉ SNÍDANĚ: Jeden termín a 50% sleva za každého dalšího účastníka z vaší firmy.

JEDEN TERMÍN: 28.6.2018 od 09:00 do 12:00 hod. (+ neomezená diskuse) / Podbabská 81/17, Praha 6, 16000

"6 NEJVĚTŠÍCH CHYB PŘI OBCHODNÍ KOMUNIKACI A V DIRECT MARKETINGU, A JAK JE ZVLÁDAT?"
- kompletní průběh obchodu od kontaktu až po opakovaný prodej

Tato Marketingová snídaně navazuje na úspěšné workshopy, které jsme pořádali v minulých měsících. Tentokrát se koná přímo v naší komunikační garáži START1000
Nedělejte chyby, které se chystáte udělat! 
Ze stovek realizovaných projektů za 10 let existence Českého marketingu a z osobních obchodních zkušeností jsme odhalili největší chyby v obchodní komunikaci a v direct marketingu. Vybrali jsme šest nejzávažnějších a ukážeme vám, jak je zvládnout. Říkají Vám něco slova pasivní a aktivní zákazník, vychladnutí zákazníka, motivace zákazníka, načasování kampaní, získání informací, komunikační hierarchie, typy komunikace, osobní schůzka, dotažení obchodu, obchodní náklady, stanovení cílů, motivace, osobnostní restart, práce s obchodními údaji dle GDPR, apod.? Přijďte a osobně Vám garantuji, že se dozvíte nové věci, které Vás posunou dál!

Co si odnesete?
Nahlédněte do našeho komunikačního centra, kde řešíme živé kampaně našich zákazníků, a převezměte si zkušenosti z profesionální obchodní komunikace. Odnesete si unikátní vyzkoušené a efektivní know-how, které vám pomůže dělat obchod jednodušeji, efektivněji a se ziskem.

Pro koho je snídaně určena?
Marketingová snídaně je určena pro obchodní zástupce a manažery, vedoucí obchodních týmů, produktové manažery a ředitele a jednatele firem

Kdo přednáší?
Michal Vacek je datovým a procesním specialistou v oblasti direct marketingu a obchodní komunikace. V současné době se zaměřuje na realizace ziskových kampaní a procesy efektivní obchodní komunikace. Je zakladatelem společnosti Český marketing s.r.o. (původně Český directmailing, s.r.o.). Před tím působil například ve společnostech Agentura pro distribuci a marketing s.r.o. (ADM) jako GIS specialista,  MERITUM SOFTWARE,s.r.o. jako obchodní zástupce, projektový IT manažer, školitel a manažer call centra. Od roku 2007 je jednatelem a majitelem úspěšné společnosti Český marketing s.r.o.

Pohoštění: profesionální catering zajišťuje restaurace Gastronom 
Adresa snídaně: Podbabská 81/17, Praha 6, 16000; parkování před hlavním vchodem a za viaduktem vpravo. MHD: pro nedostatek parkovacích míst doporučujeme zaparkovat na Vítězném náměstí, P-6 a pokračovat několika autobusy ze stanice metra Dejvická do třetí cílové stanice "Hydrologický ústav".
Cena vstupného:  1.500,- Kč za osobu / za každou další osobu z vaší firmy 50% sleva = 750,-Kč. Ceny jsou bez DPH.
Snídani objednávejte z důvodu cateringu co nejdříve přes formulář níže.


OBSAZENO 
Jak dělat a nedělat akvizice nových zákazníků dle GDPR

26.4.2018 od 09:00 do 11:00 (Vzhledem k očekávaným dotazů a diskusi počítejte délku trvání snídaně do 12:00.)
Z důvodu přicházejícího nařízení EU o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation neboli GDPR) si Vás dovoluji jménem společností Český marketing s.r.o., vzdělávací agentury addconsulting cee s.r.o. a AZ LEGAL, advokátní kancelář, s.r.o. osobně pozvat na speciální marketingovou snídani:

JAK DĚLAT A NEDĚLAT AKVIZICE NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ DLE GDPR?   

Téma GDPR je v poslední době diskutované a názory na možnosti oslovování nových zákazníků se značně liší i v řadách odborné veřejnosti. Proto jsme se rozhodli osvětlit tuto problematiku a podělit se s Vámi o právní stanoviska a současně i zkušenosti z oblasti direct marketingu ve společnosti Český marketing s.r.o.
Na marketingové snídani se konkrétně dozvíte, jaké jsou datové, bezpečnostní a právní procesy při direct marketingu a aktivním telemarketingu. Naše marketingová snídaně vám především odpoví na otázky:

- Jaké údaje nesmíte, můžete a na základě jakého právního titulu zpracovávat a používat k akvizici nových zákazníků?
- Jakými způsoby a nástroji můžete provádět akviziční kampaně nových zákazníků dle podmínek GDPR?

Kdo školí?
Michal Vacek jednatel společnosti Český marketing s.r.o. Specialista na zpracování marketingových dat, direct marketingové procesy a obchodní komunikaci.
Mgr. Veronika Špornová, která je právní a procesní specialistkou ochrany osobních údajů. V současné době se zaměřuje na ochranu osobních údajů a závazkových vztahů, dále se věnuje problematice podnikání a nemovitostí. Působí v advokátní kanceláři AZ LEGAL. Pracovní zkušenosti získala také v advokátní kanceláří ERHARTOVÁ VÍTEK & PARTNERS. Vystudovala Univerzitu Karlovu, obor Právo a právní věda.
Pohoštění: káva, čaj, pečivo, zákusky, ovoce, müsli, mléko, jogurt, ... 
Adresa snídaně: Ovocný trh 11, Praha 1 - Staré město (metro Můstek)
Vstupné: 1.950,- Kč platbou předem
Snídani objednávejte co nejdříve přes formulář níže. Počet míst je omezen!


OBSAZENO 
Jak udělat z obchodního telefonátu horkou poptávku

JAK UDĚLAT Z OBCHODNÍHO TELEFONÁTU HORKOU POPTÁVKU

Tato marketingová snídaně je určena vedoucím komunikačních týmů a firemních call center, manažerům a majitelům středních a malých firem, ale také přímo obchodním zástupcům. Prostě všem, kdo dělá aktivní nebo pasivní obchodní telefonáty.
Dozvíte se, co je největší bariérou obchodních zástupců, s čím mají skutečně problémy a jak tyto problémy řešit. Majitel naší společnosti se vám pokusí předat své více jak 15leté zkušenosti v oblasti aktivního telemarketingu. Začínal jako vedoucí call centra 100 operátorů, školil operátory, zadával a implementoval call aplikace a dnes vlastní know-how v podobě svého komunikačního centra. Pojďme si ukázat špatné a dobré obchodní hovory, nefunkční a funkční call skripty, jakými dalšími nástroji získat zákazníka apod.
Pohoštění: káva, čaj, pečivo, zákusky, ovoce, müsli, mléko, jogurt, ... 
Adresa snídaně: Ovocný trh 11, Praha 1 - Staré město (metro Můstek)
Vstupné: 1.750,- Kč platbou předem
Snídani objednávejte co nejdříve přes formulář níže. Počet míst je omezen!


OBSAZENO
MARKETINGOVÉ ÚDAJE A OBCHODNÍ KOMUNIKACE V SOULADU S GDPR 
Již 25. května 2018 vstoupí v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Společnost Český marketing s.r.o. pravidla na ochranu osobních údajů již dlouhodobě dodržuje a proto pro nás není těžké přejít na další omezení, které přináší tento nový zákon evropské unie. Spolu s tímto nařízením se na českém trhu vyrojilo velké množství různých seminářů, workshopů a školitelů, kteří Vás informují spíše co všechno nesmíte. Pokud vás ale naopak zajímá jaké databáze a jakou obchodní komunikaci můžete používat z pohledu direct marketingu, přímého oslovení a z pohledu obchodní komunikace, přijďte na tuto marketingovou snídani.
Pohoštění: káva, čaj, pečivo, zákusky, ovoce, müsli, mléko, jogurt, ... 
Adresa snídaně: Ovocný trh 11, Praha 1 - Staré město (metro Můstek)
Vstupné: 1.000,- Kč platbou předem (vyhrazujeme si právo zvýšit cenu dle nákladů pozvaných hostů)
Snídani objednávejte co nejdříve přes formulář níže. Počet míst je omezen!


OBSAZENO 
PROPOJENÍ PPC REKLAMY S DIRECT MARKETINGEM
PPC reklama (pay-per-click) je dlouhodobě jedním z nejefektivnějších nástrojů online marketingu. Jak ale správně a vhodně doplnit online reklamu s precizně zpracovaným direct marketingem, tedy oslovením zákazníka tzv. „napřímo“? Český marketing od svých zákazníků dlouhodobě zjišťuje, že firmy tyto na první pohled vzdálené obory vůbec neřeší jednotlivě a berou je jako dva různé obory a dvě různé varianty možného získání nového zákazníka. Tak jako je ale důležité v jiných spektrech společností mít nastaveno vše perfektně, nelze podceňovat ani online reklama s direct marketingem. Na naší snídani Vám ukážeme, jak jednoduše a efektivně spojit tyto dva na první pohled jiné světy, a získat skutečně efektivní nástroj na získávání nových zákazníků.
Hostem a řečníkem snídaně bude Vedoucí týmu mediálního plánování společnosti Economia (Google Premier Partner), Robin Stržínek.
Pohoštění: káva, čaj, pečivo, zákusky, ovoce, müsli, mléko, jogurt, ... 
Adresa snídaně: Ovocný trh 11, Praha 1 - Staré město (metro Můstek)
Vstupné: 1.750,- Kč platbou předem
Snídani objednávejte co nejdříve přes formulář níže. Počet míst je omezen!


OBSAZENO
JAK JE DŮLEŽITÉ MÍT SVŮJ PRODUKT?!
Je jedna věc, kterou prodejci zcela podceňují. Je to váš produkt! Nepodaří se to vždy, ale naší společnosti se již několikrát podařilo pojmenovat a komunikovat produkt tak, že se výrazně zvedla úspěšnost prodeje. Pojďte se s námi podívat, jak a zda je váš produkt srozumitelný, zajímavý a do jaké míry prodatelný. Přijďte si poslechnout názory našich specialistů i ostatních účastníků na váš produkt.
Pohoštění: káva, čaj, pečivo, zákusky, ovoce, müsli, mléko, jogurt, ...
Adresa snídaně: Ovocný trh 11, Praha 1 - Staré město (metro Můstek)
Vstupné: 1.750,- Kč platbou předem
Snídani objednávejte co nejdříve přes formulář níže. Počet míst je omezen!


Pořadatel akce:
Český marketing s.r.o.
Terronská 727/7, 160 00 Praha 6
IČO: 01438123, DIČ: CZ01438123
Pořadatel je plátce DPH


www.ceskymarketing.cz